2017. május 13., szombat

Azúr-sellő

Egy ideje már szemezgettem egy mintával a Kreatív Horgolás újságból, de nem mertem belevágni. Ami a legproblémásabb résznek tűnt, az maga a sellő haja, még sosem csináltam ilyesmit. Eszmecserét is folytattunk erről Fruzsival, köszönöm neki az ötleteket, amiket küldött!

Végül nem úgy készítettem el a frizurát, mint ahogyan a mintájában írják, így némi problémával szembesültem. A hajhoz a következő videót használtam fel: AMIGURUMI HAJ - nagyon szimpatikus volt ez a technika, szimpatikusabb, mint a hagyományos subázás. Sajnos a sellőm esetében a nyak és a test egyben készült, belül nincs drót merevítésnek, így a sok-sok befűzött fonal miatt hátrahajlik a feje, nincs ami megtartsa. 

Aztán mikor választékot készítettem volna, akkor pedig kilátszik a fejbőrének a színe - ezt esetleg azzal fogom tudni javítani a jövőben, hogy a fej utolsó köreit ugyanabból a színből fogom horgolni, mint amilyen színű fonalat használok majd a frizurához :-)

A normál flitterek helyett Húgomtól virág-flittereket kaptam, amiket felragasztottam; majd szempillával egészítettem ki az eredeti leírást.

És íme a sellő-hölgyike, akit a kék haja miatt Azúr-nak neveztem el:


2 megjegyzés:

  1. Nagyon csini lett és szép a haja!
    Hátrahajló fej: eleinte nekem is volt ilyen gondom, aztán valahol olvastam és azóta úgy csinálom, hogy a töltelékanyagból formázok egy nagyon kemény gombócot és azt teszem a nyakába, így nem csuklik le a feje akkor sem, ha nehezebb.
    (Az emailre majd jövő héten válaszolok, kicsit elcsúsztam az idővel :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy neked micsoda ötleteid vannak, köszönöm szépen!

      Törlés