2013. november 7., csütörtök

Halványodik a múlt

Ahogyan telnek a napok, már nem is számolom, hogy hány hétre vagyunk a transzplantációtól. De a múlt héten utána kellett nézni a gyógyszerek megszüntetése kérdés miatt: pontosan szombaton voltam 150 napos! 

Lekerül a maszk is, néha elfelejtem felvenni, ha bemegyünk valahová... remélem nem vagyok óvatlan! Azt nem mondom, hogy a CT vizsgálatnál  a váróban nem tettem fel automatikusan, mert mint a heringek egy konzervdobozban kb. annyian voltunk... 

A legutóbbi CT eredményekről annyit, hogy nincs lényeges változás az augusztusi képalkotó vizsgálatokhoz képest. Csak a májam foltos imitt-amott. Csodálkozunk? 20 kemó és a transzplant után még CSODA, hogy működik szerencsétlen. Előkerült tehát a jó öreg népi gyógyászat: máriatövismag olaj az én fegyverem erre.

Abbahagyhattam a gyógyszerek szedését: nincs már antibiotikum, gomba- és herpesz elleni bogyó, gyomorvédő és fogamzásgátló. Altatót már egy ideje nem szedek, ha elalszom akár földrengés is lehet körülöttem, nem ébredek fel rá.

Megbeszéltem párommal, hogy egy darabig még ez a pár centis hajam lesz, olyan elővigyázatosság féleképpen. Oké, oké, hogy ha le kell vágni az ember lányának a haját, mert szükséges... oké. Ha kétszer kell levágni 3 év alatt, oké... de most már nem szeretném, ha többet erre kerülne sor! Ezért ma fodrászhoz megyek és megigazítják hátul, meg a fülem körül. Csak hogy jól nézzek ki :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése