2015. október 13., kedd

Megéri?

Tegnap este volt egy telefonhívásom. Egy sorstárs hívott fel az egyik szomszédos országból, barátai segítségével beszélgettünk pár percet. A klinikai kísérlet kapcsán, Szegeden ajánlották figyelmébe a küzdelmemet, mert Ő is hasonló cipőben jár, most keresi a megoldást a "hogyantovább"-ra.

Néhány mondatos, udvarias bemutatkozás után elhangzott a kétségbeesett kérdés, hogy megéri? Megéri egyáltalán, hogy kísérletezzenek rajtunk és utána éljünk még 8 hónapig? Azt válaszoltam, hogy igen, ha csak plusz 8 hónap élet-hosszabbításról van szó, nekem akkor is megéri! Mert abban a 8 hónapban is a családjainkkal vagyunk, itt vagyunk a Földön és élhetjük a mindennapokat, akár egy másik, normális, - azaz úgy értem - egészséges ember.

Nekem ez mindennél többet ér. Ha jól számolok, akkor most tartok +10 hónapnál (tavaly december óta számolva, akkor kezdtem ezt a kezelést).

Azoknak, akik klinikai kísérlethez kénytelen folyamodni, ajánlok figyelmükbe egy oldalt:
NIVOLUMAB kísérletek

Itt keresgéljenek. Más esetben, a jobb felső sarokba beírva a betegség pontos megnevezését, ezen az oldalon még azt is megtalálható, hogy Európában hol és melyik kórházban van aktív, nyitott (recruiting - toborzás alatt) tanulmány!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése