2017. augusztus 3., csütörtök

Forró napok

Ebben a hőségben nem sok dologhoz van kedvem, minimum szinten foglalkozom a takarítással, tegnap megfőztem, amiből mára is maradt, a horgolást is elővettem, de valahogyan nem tudok koncentrálni, amikor idebenn is egyre magasabbra szökik a hőmérséklet. 

A legjobb hír az elmúlt hetekből, hogy a költözés után 1 héttel az eddigi allergiám megszűnt. Voltunk a piacon, őstermelőktől hoztunk málnát, szedret, dinnyét és barackot és mindenféle szájfeldagadás nélkül túléltem az elfogyasztásukat!!! Családom nálunk lévő tagjai árgus szemekkel figyeltek, ahogyan felszelem a paradicsomot a reggelimhez és megeszem. Aztán még 2-3 órán át ellenőriztek, hogy mi történik.. de semmi. Egyetlen egy dolognál éreztem egy kis problémát, kesudiót kóstoltam és utána éreztem azt a szokásos szájbizsergést, egy pici gömböt a szövetekben, de ennyi. Nem tudom, mi történik, az orvosommal is megbeszéltük odakinn, kezdek arra gondolni, hogy az albérletben, ahol laktunk, volt valami olyan dolog, ami megbolondította a szervezetem.

A költözés után megpróbáltunk bejelentkezni erre a lakcímünkre, ami megint nem sikerült elsőre. A házszámunk alatt a kormányablak rendszerében 2 helyrajzi szám volt található. Ezért felhívtam a fonyódi polgármesteri hivatalt és ott egy nagyon kedves hölgy válaszolt a kérdéseimre, majd rá pár napra bementünk hozzá, kitöltöttünk egy nyomtatványt házszám megállapításra. 2 héten belül rendeződött az ügy, végül sikerült bejelentkeznünk. Jelentem, fonyódi lakosok lettünk. Már Fonyód kártyát is igényeltünk, amivel különböző kedvezményekhez lehet hozzájutni a helyi szolgáltatások árából - az igénylésünket jóváhagyták, reméljük nemsokára a kártya is megérkezik.

Városunk 3 dimenziós panorámáját a következő linken lehet megnézni: Fonyód 3D panoráma

Jöjjenek a fotók, ahogyan jómagam látom városunkat és az apró szépségeket:

Kacsa-család a kikötőben

Balatoni szél szobor

Ribizli a szomszéd kertjében
Bevallom, jól érzem itt magam. Igaz, nem vagyok egy nagy vízicsirke, hogy minden nap a tóban pancsoljak - de ebben a melegben elérkezik az a vízhőmérséklet, ami már nekem is megfelelő. Szóval hétvégén félreteszem minden aggályomat azzal kapcsolatban, hogy "jajistenemdekövérvagyok", felhúzom a fürdőruhámat és pancsolni fogunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése