2019. május 16., csütörtök

Róka-komák Brigi szülinapjára

Sok kedves ismerősöm van, de nagyon kevés azoknak a barátaimnak a száma, akik kitartottak mellettünk a limfómával való küzdelem évei alatt és bármikor számíthatok rájuk. Az egyik ilyen barátnőm, Brigi, akit most már lassan 26 éve ismerek, középiskolás korom óta. Múlt vasárnap Brigi betöltötte a 40. születésnapját. Most biztos mérges rám, hogy ha olvassa a blogomat és kiírom, hány évesek is vagyunk az idén, de mindenkinek meg kell érteni: én nagyon büszke vagyok arra, hogy ezt elértük. Részemről rengeteg hátráltató tényező merült fel az elmúlt években és kész csoda, hogy hamarosan nálam is kopogtat ez a negyvenes szám az ajtón. Szóval isten éltessen Brigi! Auguri!
 
Briginek rókákat készítettem a születésnapjára, mert ez volt a szíve vágya. Az első rókával nagyon elégedetlen voltam már horgolás közben (az orrával), ezért készítettem kettőt belőlük. Mindkettőt megkapta :) a rókák azóta Mumóra vigyáznak kéz a kézben - egyébként Mumó egy törpe nyúl és lógó fülekkel szaladgál Brigitta után a lakásban, hihetetlen látvány.
 
Az első róka mintája itt található: Raindrop-the-Little-Fox
 

A második kisróka már jobban elnyerte a tetszésem, mintája itt található és ingyenes: the-sleepy-fox



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése