2021. október 22., péntek

Kései TARC tumormarker

Alig hittem a szememnek, mikor tegnap beléptem az EESZT oldalára, teljesen más céllal (a recepteket ellenőriztem, mi az ami esetlegesen kiváltásra vár még), gondoltam ránézek az eredményeimre is. Legnagyobb meglepetésemre elkészült a TARC tumormarker eredmény, amihez vért augusztus 2-án vettek le, október 1-i dátummal került feltöltésre és nem kaptam róla e-mail értesítőt! Érti ezt valaki? No, mindenesetre boldogan leírhatom, hogy rendben van :-) továbbra is az alsó határértékhez van közelebb!!! 

Csatolok pár képet a sétáinkról, sokszor járunk Alsóbélatelep-részen hétvégente, persze  mikor az időjárás is engedi:


 

A magasított ágyásba pár napja vetettem madársaláta magokat, két hete ültettem fejes-saláta palántákat is, kíváncsi leszek, hogy mi lesz belőle tavaszra. A lábakon álló műanyag magaságyásban tépősaláták vannak fodros petrezselyemmel, azt most kezdtem el szüretelni, ázsiai-mix és olasz keverék. Ez mind-mind kísérlet részemről, hogy mit bír el a kertem klímája (nálunk durván 3 fokkal van melegebb, mint a falu többi részén).

Szeptemberben beültetett cserepeim is remekül mutatnak a teraszon, sőt pár napja hagymás növényeket ültettem tálakba, azokat majd tavasszal tudjuk csak megcsodálni:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése