2022. március 3., csütörtök

CT eredmény

A világban zajló események miatt jómagam is csendesebb vagyok, lélegzet-visszafojtva követem a fejleményeket. Ez miatt nem volt kedvem bejegyzést írni, pedig már két hete túl vagyok a CT utáni orvosi kontroll vizsgálaton. Most tényleg, mikor még be sem fejeződött a Covid-pandémia, tényleg ilyen háborúval és annak beláthatatlan következményeivel kell szembenézni? Most tényleg??!! Politika vezetők, mit csináltok? Hol van a józan ész és a józan gondolkodás? Városunkba is érkeztek már menekült családok, tegnap a helyi, Máltai szeretetszolgálat kis irodájába vittem 2 szatyornyi ezt-azt: fogkrémet, fogkefét, készételt, tisztálkodási szereket, maszkot, gyerekjátékokat, törölközőket, papírtörlőt.

Visszatérve a CT vizsgálat eredményére: továbbra is stabil az állapotom, a testemben lévő daganatok méretben nem változtak és továbbra is remisszióban vannak. Doktornő sem tapintott különös dolgot a manuális vizsgálat során (nagyon sok orvos nem csinálja ezt, kihagyja a manuális vizsgálatot és az óriási hiba!). Nagyon boldog vagyok, hogy egy év és nyolc hónap után is ilyen szépek az eredményeim :-) következő kontroll 3 hónap múlva esedékes, ilyenkor úgy érzem, megint kaptam negyedév szabadságot. 

Másfél hete olyan szép időnk volt, hogy a kertben ténykedtem: a sövény mögötti részt takarítottam ki, ami már évek óta várt erre. Van valami borzalmas kúszónövény, amit még az előző tulaj ültetett és olyan agresszív, hogy a szomszédba is átmászik, a kerítésre tekergőzik, nagyon kellemetlen, ezzel próbáltam meg elbánni. Próbáltam a füvet is előkészíteni a tavaszra, de olyan szárazság van felénk, hetek óta nem esett kiadós adag csapadék, hogy minden szenved már most. A magaságyásban lévő salátákat meg kellett locsolnom, nincs mese, enélkül nem lesz termés. 

Horgolás tekintetében készült egy Jerry egér és egy Tündérlány a #bluubunnycrochet illetve a #Btcscrochet mintái alapján. Az előbbit barátnőmnek csináltam, az utóbbit meg a Tesómnak. Van egy félben lévő kisvonat is, annak a folytatására szántam el magam, csak annyira macerás, hogy kartonokat és műanyag lapokat kell folyamatosan vágni bele és azt belerakni az összehorgolás közben, hogy mindig elveszi a kedvemet a befejezéstől. No mindegy, most már befejezem. Csakazértis!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése