2011. január 1., szombat

BÚÉK 2011

Boldog új évet kívánok Magunknak és Mindenkinek! Illetve ez így nagyon rövid és szűkszavú: egészségben gazdag, szeretet-teljes, gyerekkacagástól hangos, stresszmentes, munkával és energiával teli és még sorolhatnám azt a sok-sok pozitív gondolatot, amit csak kívánni tudok az új esztendőre:-)

A 2011-es év a teljes gyógyulás éve lesz és az örökbefogadásé, mert nekünk ugyebár sajnos még nincs.... és ahogy elnézem, még évekig nem is próbálkozhatunk, hogy saját babánk foganjon a kemoterápia "áldásos" hatása nyomán. De soha nem adjuk fel: gyerekünk márpedig lesz - vagy így vagy úgy!

A mostani étkezési szokásaim fényévre vannak attól, amit hónapokkal ezelőtt csináltam. Karácsony előtt Kata nyers zöldségevésre fogott egy héten át, hogy felkészüljek az Ünnepekre, amikor nehéz megállni, hogy ne csússzon le egy szelet bejgli vagy sütike.. Azonban megértettem, hogy hiába vagyok vegetáriánus, fontos, hogy ne csak szénhidrátot nyomjak befelé, hanem naponta meg kell, hogy egyek bizonyos mennyiségű zöldséget és/vagy gyümölcsöt és sok-sok vizet inni.... Annyi mindent elolvastunk már; hjaj, de sokan ellenzik a gyümölcsevést - de az a két alma kimondottan jól esik, amit reggeli gyanánt elrágcsálok. Az ebéd mellé is nyers zöldségeket szeletelek, meg a vacsora mellé is ... pl. joghurtos-sült karfiol - salátával vagy halas tönkölytészta - salátával vagy barna rizs - salátával - és még nem is kell sokat gondolkodni, hogy mit egyek? jaj mit főzzek? a páromnak persze megcsinálom a husikát, de már nem zavar az illata. Repertoáromba felkerült még a rizspuding is, amit rizsliszttel kell készíteni és forralt bor-zselével tálaltam az újévet köszöntő Helgának és Peternek.

És továbbra sem szedek be olyan csodabogyókat, amiknek nem tudom az összetételét... 1 típust engedtem be az életembe és hónapok óta kitartok ennél, de szerintem ezt mindenki kitapasztalja, hogy mi a megfelelő számára; mi az amiben megbízik és persze nem kell érte horror-árat kifizetni. Na és persze a céklalé és a natúr joghurt minden nap - az egyik a véremért, a másik a csontokért. Ki miben hisz? Én abban, hogy teljesen egészséges vagyok és mintha a testem követné a gondolataimat. És ki hiszi ezt el nekem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése