2011. december 18., vasárnap

Hóember

Pontosan tavaly karácsonyra édesanyámtól kötőtűt és könyvet kaptam ajándékba, hogy kicsit lefoglaljam a gondolataimat. Ez mintha mindenkiben közös lenne: aki átesik a kezeléseken, az utána (alatta) túl sokat gondolkodik és néha elszáguld a fantázia valami irdatlan irányt véve és nehéz a gondolatokat visszaterelni a mostba, a jelenbe. Aztán kötöttem pár kisruhát a keresztlányom babáinak - de éreztem, hogy nem ez az igazi elfoglaltság. Vásároltam két darab horgolótűt is, majd nekiálltam a Barka horgolósuli oldalon található instrukciók alapján "alkotni". Most ott tartok, hogy jól boldogulok az alapokkal, ha megfelelő leírást találok, azt igyekszem megvalósítani. Sokat segít a koncentrálás fejlesztésében, a kezeim tornáztatásában (mert bizony lelassultam a kemók alatt).

Megmutatom a hóemberkémet, amit a  Praktika magazin egyik olvasója által beküldött leírás alapján készítettem (kicsit csámpás, de én művem!)


Illetve nemrég fejeztem be Annás útmutatása alapján egy nagyikockás vállkendőt, amit maradék (egy-egy) gombolyag fonalból horgoltam (a befejezéshez azért csak kellett rendelni még egy kis barack színűt):




A hugom születésnapjára is készült egy sapka, de azt újra el kell készítenem, mert rózsaszín vagy lila színűre tart igényt!! (ez pedig acélkék lett)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése