2015. június 21., vasárnap

Bele a közepébe...

Egy nagyon kedves ismerősöm, ápolónőm az Onkológiáról osztotta meg nemrég a következő cikket:


Köszönöm a cikk írójának, hogy amit én soha nem tudtam összefoglalni, azt Ő megtette. Az elmúlt 6 év összes felmerült fura helyzetét, szituációját végigveszi. Nem biztos, hogy én is mindent el tudok mondani vagy jól megfogalmazni, hogy mit szeretnék! Sokszor az agyára megyek a családomnak. De az sem biztos, hogy mindenki érti, hogy ez a dolog teljesen átalakítja az életünket! Ennek ellenére megpróbálom a régi életemet élni, mert nekem most kell élnem / mert nem biztos, hogy 10 év múlva is itt leszek még! Egy relabált, visszaeső limfómásnak, aki klinikai kísérletben vesz részt, annak erre igen kevés esélye van a jelenlegi, orvosi statisztikák alapján. 

Köszönöm a cikket! Nekem is van még mit tanulnom a kommunikáció terén, de másoknak is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése