2016. május 15., vasárnap

Mini amigurumi

Barátnőm kislányának következő kérése egy delfin volt, türkizkék háttal és rózsaszín pocakkal. Az ingyenes minták között keresgélve most is egy egyszerű változatot választottam. A fizetős mintákon még gondolkodom, lehet, hogy megvásárolok egyet a jövő héten és készülni fog delfin 2.0 verzió is. Jó lett volna hozzá egy pár biztonsági szem, de annak használatát még nem ismerem, legközelebbi munkánál ki szeretném próbálni.

A delfin akkora, mint a fél tenyerem, hamar elkészültek a darabjai, az összeállítása tovább tartott és így sem vagyok teljesen elégedett az eredménnyel!


Delfinecske

4 megjegyzés:

  1. Pedig elégedett lehetsz, szerintem nagyon aranyos lett! A biztonsági szemet egyszerű használni, egy dolog miatt trükkös kicsit, hogy még mielőtt lezárod a fejet, azelőtt kell feltenni. Én azt szoktam csinálni, hogy beteszem a tömést, így megjelölöm a szemhelyeket, kiveszem a tömést, be a szem, vissza a tömés :) Kicsit macerásabb, de így biztos, hogy jó helyre kerülnek. Sokkal szebb is, mert kevésbé áll ki, mint ha gyöngyöt vagy gombot varr fel az ember, kisgyerekeknek pedig biztonságosabb is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fruzsi,

      A szemével nem vagyok megelégedve :-( de kaptam kipróbálásra egy kedves horgolós osztálytársamtól, legközelebb kipróbálom én is!

      Köszönöm , szerintem is aranyos, összességében :-)

      Törlés
    2. Javítom magam, kaptam biztonsági szemet kipróbálásra...

      Törlés
  2. Még ami jó ötlet, ha nincs megfelelő méretű vagy színű szem kéznél (mert a következő gond ez lesz, hogy minden projekthez más fajta kellene ;) ), hogy hímzed a szemet. Esetleg ha nagyobb figuráról van szó, akkor lehet horgolni is a szemét, youtube-on sok ilyen videó van fent angolul.

    VálaszTörlés