2016. július 14., csütörtök

Follow up 7# / 7. ellenőrzés

2 héttel ezelőtt voltam MRI vizsgálatokon, születèsnapom alkalmából. Az utóbbi hónapok stresszes napjai miatt aggódtam, hogy milyen eredményt fogok kapni. Megkönnyebbültem amikor ma felolvasta az orvos, hogy ez is komplett remissziót mutat!

A 7 éve történt diagnózis óta ez a leghosszabb periódus az életemben, hogy tiszta vagyok!!! 2015 áprilisi vizsgàlatok óta! Még a transzplantációm után se tartottam ki ilyen sokáig. Nem mintha az rajtam múlt volna...

Azt beszéltük meg ma a dokival hogy addig tartanak benn a kísérletben, amíg bírom ès a szervezetem is toleràlja. Tehát továbbra sem tudom, meddig járok Kölnbe.

Minden dolog az életemben csak másodlagos. Ez a szép eredmény a legfontosabb! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése