2017. március 8., szerda

Azt gondoltam,hogy megúszom ezt a telet...

Hétfőn este, éjszaka már éreztem, hogy olyan a nyelőcsövem, mintha leforrázták volna. Bevallom takarítás közben nyitva volt az ablak, mert lefolyót tisztítottam ecettel, szódabikarbónával és forró vízzel, és nem akartam abban az erős, szúrós szagban 20 percig aszalódni, bezártan. Először csak azt gondoltam, hogy tényleg beszippantottam az egyveleg szagából, de tegnap délután már gyanítottam, hogy vagy megfáztam, vagy összeszedtem valahol valami vírust a hétvégén (rendezvényeket látogattunk meg). Tavaly május óta nem kellett antibiotikumot szednem - akkor is húgyúti fertőzés miatt volt szükséges. Egyenlőre most is gondolkodom, hogy mi legyen, de ha nem javul az állapotom, akkor átballagok az orvoshoz. Jelenleg még csak a kezdeti tünetek jelentkeznek, van egy kis hőemelkedésem - a kérdés csak az, hogy mennyire lendülök bele? Kezelést múlt héten kaptam. Rengeteg teát iszom (kakukkfű, csipkebogyó) és tettem bele olyan forró ital porgyógyszert, amit az én szervezetem is tolerál.

Vasárnap hazafelé beugrottunk a kedvenc éttermünkbe Fehérváron, ott fotóztam néhány sárgálló nárciszt és előbújó krókuszokat :-)


Szombaton jegyünk volt az Illúzió Mesterei egyik előadására, ahol többek között, a közönséggel együtt csinált Hajnóczy Soma bűvész világbajnok egy trükköt. Ugyan nem értem, hogy hogy a fenébe sikerült mindkettőnknek a mutatvány, mert először félbe hajtottuk a kártyalapokat, aztán a félbe hajtás mentén eltéptük, volt olyan fél lap, amit el kellett tenni a zsebünkbe, a maradékot meg össze-vissza kevertük, adtunk belőle a szomszédunknak, aztán módszeresen eldobáltuk - de még azt sem egyformán, volt olyan pont ahol én egy fél lapot, Árpi két fél lapot dobott el. 

A végére a kezünkben maradt fél kártya pontosan a másik fele volt annak, amit a zsebünkbe kellett tenni a mutatvány legelején:


Nekem ez egy zseniális élmény volt!

Szóval a mai napot a kanapén való fekvésnek és különböző TV műsorok nézésének szentelem, még horgolni sem merek, mert gyerekeknek készítek meglepetéseket és nem szeretném, ha a figurák által átvinném rájuk a vírusokat / vagy bacikat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése