2017. november 28., kedd

Várok az eredményekre

Október közepén és november elején sor került a szokásos MRI vizsgálatokra, ez a második, amikor fél év telt el az utolsó ellenőrzés óta. Végül is ez a normális menetrend azoknál, akik komplett remissziót mutatnak fel több, egymás utáni képalkotó vizsgálaton. Egyébként megint új orvosom van, most egy fiatal hölgy csinálta a konzultációkat az utóbbi 2 alkalommal. Nem azt mondom, hogy havonta váltják egymást, de Ő már a 4. doki az elmúlt 3 évben, azokról nem is beszélve, akik helyettesítenek, ha jól számolom, így akkor 7 orvost volt szerencsém megismerni. Az MRI eredményét várhatóan csütörtökön mondják meg, csakis és kizárólag személyes konzultáció keretein belül. Mi mást mondhatnék, mint azt, hogy izgatottan várom?

November 11-én "ünnepeltem" 3 éves évfordulóját az első találkozásnak a kölni kísérleti csapattal. Jó megállapítani azt, hogy végre, egy gyógyszer, ami bevált nálam, amitől jól vagyok, amitől olyannak tűnnek a hétköznapok, mintha semmi bajom se lenne. 

Az utóbbi hetekben a családi életünk kicsit a feje tetejére állt: apósomat október 13-án stroke-kal bevitték a kórházba, Őt azóta már átszállították a rehabilitációra, szerintem hétről hétre javul az állapota. Férjem igyekszik menni, amennyit csak tud, ahogy tudok, én is vele tartok. Sajnos elég messze laknak a szüleink, így elég nehéz vállalkozás a részünkről minden hétvégén útnak indulni, a munka - kezelés - felújítás mellett és megsúgom, hogy már mi sem vagyunk huszonévesek, kezdünk fáradni. 

Múlt hétvégén Anyukámat is benn fogták a kórházban, Ő meg a gerincével-derekával kínlódik, remélhetőleg hamarosan megszűnik a gyulladás és hazaengedik. Próbáltam keresni McKenzie tornával foglalkozó gyógytornászt Hatvan környékén, de csak én nem találok, én vagyok ilyen ügyetlen? 

Közben zajlanak azok a felújítások, amiket még az idénre beterveztünk. Azt nem mondom, hogy nincs benne valami csavar, mert már hogyne lenne! A 3 hete beszerelt vadiúj gázkazánunk tegnap megadta magát, félüzemben működik. Végül is a régi kazántól vártam ugyanezt, hogy megadja magát még a tél beállta előtt. Az újról feltételezni sem feltételeztem ilyesmit! A festők jelenleg festik a házat - tisztában vagyok vele, hogy nem ilyenkor illik festetni, de mivel a férjem unokatestvérét kértük meg a feladatra, így ők akkor jönnek, amikor tudnak. Egy dolgot biztosan állíthatok, hogy azokkal a részekkel, amikkel már elkészültek, azt nagyon szépen megcsinálták, öröm ránézni a falakra és a ronda, régi színek helyett erre a világos bézs meg barackos árnyalatra. 

Konklúziónak csak azt tudom mondani, hogy hajrá karácsonyi készülődés! Némi képes-ízelítő Kaposvár főutcájáról, ahová már az adventi időszak előtt beköltöztek az árusok, vasárnap már árulták a forralt-bort, a kürtőskalácsot...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése