2018. január 3., szerda

BUÉK 2018

Remélem, hogy az ünnepek mindenkinél szépen teltek! Tudom, hogy nagyon gyorsan elmúlt, hogy már vissza is kellett rázódni a hétköznapokba. Sajnos van, akinél ez az ünnep sem volt felhőtlen, de mindenkinek erőt és kitartást kívánok az új évhez! 

Nálunk a szokásos utazgatás volt a program: kezdtünk a családomnál, aztán átmentünk férjem családjához, majd az év vége előtti napon hazajöttünk. Durván 1200 kilométert kocsikáztunk összesen. Így a szilveszterezés csendesen telt, főzőcskéztem délelőtt, délután tévéztünk és éjfél előtt már ágyban voltunk. Nem vágyom őrült bulikra, az már nem nekem való. Január első napján is itthon voltunk, lencse helyett babot főztem és kipróbáltam a leves mellé egy pogácsát a következő blogról: Pogácsa - Rupáner Margó - vannak számomra még felfedezetlen területek a sütés - főzés tekintetében, de ez a recept egészen jól sikerült!




Pár hétig dolgoztam egy új kihíváson, de a cél adott volt: decemberben volt a testvérem 35 éves, a jeles napra cicát készítettem neki születésnapja alkalmából: 




Az év első napjait tervezgetéssel töltöm: próbálom átgondolni az idei feladatokat. Az egyik legnagyobb tervem, hogy befejezem a kölni kezeléseket és itthon folytatom tovább az infúziókat. Ehhez segítséget kértem/kérek azoktól régi doktornőimtől, akik szeretettel és jó szívvel álltak mindig mellettem; remélem, hogy a közreműködésükkel meg tudjuk valósítani ezt az álmomat. 

A másik nagy tervem, hogy tavasszal veteményest hozok létre! Kaptam a Jézuskától egy lábakon álló ültető ládát, ami majd 1 méter hosszú - kaptam könyveket is, kezdő kertészeknek szólóakat. Izgatottan várom a tavaszt, hogy ültetni tudjak salátát, újhagymát, később paradicsomot szeretnék palántázni, hogy nyáron saját termésem legyen :-) 

Egyébként legnagyobb döbbenetemre tegnap észrevettem, hogy az ősszel ültetett krókusz-hagymák hajtásokat hoztak és kibújtak:


Hát milyen január ez, kérem szépen? Én úgy gondoltam, hogy majd csak tavasszal bújnak elő! Ha így haladunk, a hétvégére a tulipánok is elő fognak bújni? Tavaly ilyenkor a Balaton jege már szépen hízott, jó vastag jégtakaró fedte egy idő után a tavat. Nem tudom, mit tartogat még nekünk a január második fele és a február, de az az egy szem rózsám is rügyezik, ami a kiskertemben van! 

Ezzel a tavaszias bejegyzéssel kívánok még egyszer boldog új évet mindenkinek és erőt a küzdelmekhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése