2018. augusztus 2., csütörtök

Lázasan, nyáron

Tegnapra volt időpontom az Országos Onkológiára, urológiai konzíliumra. Kedden este azt kértem a páromtól kb. 9 óra magasságában, hogy takarjon már be, mert rettenetesen fázom. Hidegrázás, hőemelkedés, éjszaka láz - nem tudtam hová tenni ezt az egészet. Ugyan már panaszkodtam az elmúlt napokban fejfájásra, volt hasmenésem is, de nem foglalkoztam vele, mert nem 5 percenkét szaladtam a mellékhelyiségbe. Pedig már a vonatjegyem is megvolt a szerda reggeli fél 7-es vonatra, hogy azzal megyek fel Budapestre... hát, nem jött össze. 

A tegnapi napot főleg az ágyban töltöttem, este vettem be egy lázcsillapítót. Ma reggel normál teshőmérséklettel keltem fel, de a végtajgaim fájnak, meg a fejem is kótyagos, így a reggeli zuhanyozás után a kanapén próbálom meg a mai napot végigcsinálni. Tegnap megittam 4 liter folyadékot (ebből 3 liter víz volt, és egy 7,5 decis gyümölcslé + hársfatea); ma is hasonló fogyasztást tervezek. 

Döglesztő élmény ebben a hőségben lázasnak lenni :) mára sem mondanak enyhülést. Remélhetőleg már nem leszek lázas, holnap pedig egyenesen már szaladni fogok itthon a falak között! 

1 megjegyzés: