2019. november 21., csütörtök

MRI eredmények - kísérlet vége

Napok óta húzom, hogy megírjam ezt a bejegyzést, mert még én magam is alig akarom elhinni, amit írok. 2 héttel ezelőtt már nem kaptam kezelést, mert a hasi MRI felvételek azt mutatják, hogy az egyik tumor a hasnyálmirigy fejénél a duplájára nőtt az elmúlt 6 hónapban. Ezzel a méretváltozással (meghaladja a +10%-ot) sajnos nem férek bele tovább a klinikai kísérlet kereteibe.

Láttam a kinti orvosom arcán, amikor értem jött a váróterembe, hogy baj van. Különben sem szoktak szólítani, amíg nincs meg a vérvétel. Így mendegéltem a doktornő után és kérdezgettem tőle: baj van? Mondta, hogy csaj jöjjek, majd az irodában megbeszéljük. Láttam rajta, hogy ki van borulva. Bevallom, én is ki voltam borulva.... ez a hír felért egy gyomorszájon vágással.

Az irodában érve elmondta a tényeket, onnan felhívtam a férjem, elsírtam neki, hogy nincs tovább kezelés. Azt javasolják és ezt le is írták egy elbocsátó szép üzenet formájában,  hogy jöjjek haza, folytassam itthon a Nivolumabot és kiegészítésképpen kezdjenek egy sugárkezelést az érintett csomóra.

Árpi próbálta elérni azt a két hölgyet, azt a két orvost, akikben itthon megbízunk, és ők azonnal reagáltak az eseményekre. Azóta már megcsinálták a PET/CT vizsgálatot a hétfőn, most ennek várjuk az eredményét. Utána lehet a további lépésekről beszélni. Reménykedünk a legjobbakban. Hogy mi a legjobb? Az, hogy tényleg elkezdem a Nivolumab terápiát, mellette párhuzamosan pedig a sugárkezeléseket. Ha tudnátok ezért szurkolni, azért nagyon hálás lennék!

Természetesen horgolok tovább, ameddig csak bírok. Tegnap két figurát állítottam össze, egyik Havva Designs minta (innen: snowman-crochet-pattern ) a másik pedig innen: gingerbread-man
Ugye milyen aranyosak?

4 megjegyzés:

  1. Szia Regi! Van valami előrelépés az itthoni kezelésben?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsuzsa, van fejlemény, pont most írtam róla egy bejegyzést.. Haladunk, még akkor is, ha ez kívülről lassúnak tűnik.

      Törlés