2019. október 13., vasárnap

Nyaki MRI után, hasi MRI előtt

A héten megcsinálták a 6 havonta esedékes vizsgálatok közül az elsőt, ellenőrizték a nyakam és az ott lévő bucik állapotát. Egy kicsit sietősre sikerült a csütörtök reggel: negyed 8-ra az ambulancián voltam, ahol enyém lett a legelső sorszám (ugye milyen furcsa, hogy a magyar kórházi gyakorlathoz képest ez milyen későn van?), türelmesen várakoztam háromnegyed 8-ig, akkor bekopogtattam az adminisztrációba, hogy nagyooooon kellene sietnem, ne haragudjanak, de 8 órára várnak MRI vizsgálatra, előtte még kellene egy tű is a port-katéterbe, és át is kell rohanni a kórház másik felére. 8.47-kor a nővérek felé robogtam, senki sem tudta, miért sietek... (no comment). Megszúrták a portot, levették a vért, innentől már csak liftet kellett kapnom és rohanni, rohanni, rohanni. Azt hiszem negyed 9 körül eshettem be a vizsgáló admininsztrátorához és még ki kell tölteni egy csomó papírt a kontraszt anyagos ellenőrzéshez.
Mindenesetre ezen is túl vagyok, eredmény majd csak november közepén várható, amikor már minden vizsgálat kész és együtt csinálják a kiértékelését.
Adós vagyok még egy horgolási projekttel, amit még nászajándékba készítettem az unokatestvérem és a felesége részére, akik szeptember végén házasodtak össze. A leírás a legutóbbi Praktika Horgolás magazinban volt látható "türkiz varázsszőnyeg" néven, ezt alakítottam át föld színű zsinórfonalakkal. Íme az eredmény egy kb. 85 cm átmérőjű, hatszög formájú kis szőnyeg + 2 kis kosár (bézs színűt már nem tudtam a fotóra varázsolni):

 
A kosarak alapjait Keszthelyről szereztem be:
 
 
A szőnyeg becsomagolásához semmilyen ötletem nem volt. Fruzsi véleményét is kérdeztem, én is gondolkodtam rajta egy darabig - aztán felhívtam a keszthelyi Csodaország üzletet. Náluk láttam még augusztusban nagyobb méretű dobozokat, úgy voltam vele, hogy valamelyik csak jó lesz és max. behajtogatom a szőnyeget, mellé teszem a 2 kis kosarat. A hölgy, akivel telefonvégre akadtam, mondta, hogy menjek nyugodtan, megoldják a problémámat. Az üzletben már vártak az eladó lányok, ki volt készítve egy hosszúkás doboz, fogalmuk sem volt, hogy jó lesz egyáltalán? Olyan piszok mázlista vagyok, hogy a szőnyeg szivar formára feltekerve pont belefért, mellé a két kosár, szépségesen becsomagolták nekem. Hálás köszönetem neki, fantasztikusak voltak! Így mentünk az esküvőre másnap, az ifjú pár rémülten nézett, hogy mi ez a hónunk alatt? Mondtuk nekik, hogy gépfegyver van benne, és ezzel el tudják rendezni a vitás dolgaikat egy szempillantás alatt  (teljesen úgy nézett ki -  csak díszcsomagolásban -, mint amikor Schwarzenegger a Terminátorban viszi a hóna alatt a dobozt és abból kapja elő a fegyvert).
 
A lakodalomból hajnali 2 körül mentünk haza, nagyon szuper buli volt, finom ételekkel, jó zenekarral és egy boldog ifjú párral. Sok boldogságot a fiataloknak még egyszer!
 
 

2 megjegyzés:

  1. Remèlem, csupa jó eredmènyek lesznek. 😘😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsuzsa, a nyaki MRI eredményét már meg tudtuk nézni a rendszerben, ott hála az égnek stabil a helyzet továbbra is! A has/mellkas eredményeket majd jövő héten tudjuk megnézni :)

      Törlés