2020. szeptember 1., kedd

Az ősz első napján

 



Ma reggelre tényleg beköszöntött az ősz, az este hatalmas villámlásokkal érkezett meg hozzánk is a vihar és robogott tovább az országon keresztül. Azt hiszem, nem lesz melegünk :) Utoljára augusztus 18-án voltam infúzión, azóta a szokásos, enyhébb mellékhatások tartják magukat: zsibbadnak az ujjaim, a kezelés utáni héten jön a csontfájdalom pár napra, de nem vészes, ez azért sokkal jobb, mint tavasszal a lázas, hányós, hasmenős időszak volt. Ahogy az állapotom stabilabb, több kedvem van horgolni is. Nagyon szeretem a Havva designs mintáit, legutóbbi figurámat is az Ő mintája alapján készítettem el. Olyan jó volt ezekkel a színekkel dolgozni, teljesen feldobták a napjaimat, nem véletlenül mondják, hogy pozitív hatásuk van a testre és a lélekre. A múlt héten további inspirációt kaptam, ezért megpróbáltam táskákat horgolni. Egyenlőre csak kettő darab készült, már tudom, kinek ajándékozom. A minta megtalálható a YouTube-on, " Tavaszi körtáska horgolás" cím alatt, a Dotti póló és zsinórfonal Horgolj minőséggel csatornán.

 

Sajnos új formátum van itt a blogon, amit még nem látok át teljesen, ezért negyedjére kezdem újra a bejegyzést, valahogy furcsán szúrja be a fotókat, linkeket, semmi sem működik úgy, mint eddig. Elnézést kérek miatta, kell még egy kis idő, mire megtanulom.

 

 

 

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a horgolásaid!! Nagyon ügyes vagy és kreatív! Imádom a munkáidat! ♥️♥️♥️Csak így tovább, a jobbulást útján 😉

    VálaszTörlés