2020. július 31., péntek

2. Brentuximab monoterápia

Tegnap becsöpögött a 2. Brentuximab infúzió, monoterápia formájában, vagyis nem adnak mellé semmi mást, ezt jelenti a kifejezés. A vérképem is döbbenetesen "szép", 5550-es fehérvérsejt szám az utóbbi fél évben nem igazán volt (ez az érték 4000 és 10000 között jó), a többiről nem is beszélve! A májfunkciós értékeim emelkedettek kissé, erre próbálok figyelni, de itt a nyár és nekem is becsúszik néha-néha egy-egy balatoni lángos meg a hekk vagy süllő, egy-egy fagyika. A héten diétásabb ételeket készítettem: brokkolis csirkét kölestésztával, szilvás gombócot, aminek a tésztájába krumpli helyett főtt csicseriborsó került és teljes kiőrlésű liszt, durum spagetti sok répával, zellerrel, hagymával és marhahússal, finom dinnyét lehet kapni Tibi bácsinál, a zöldségesnél, szedret és barackot. A saját paradicsom termésem eddig tartott ki, 4 hétig élveztük az első adag beérését, a második adagra még várni kell kb. két hetet.
Sajnos a partra napozni nem megyek le, ezzel a bőrrel plusz a terápiák miatt nem igazán szerencsés dolog, a fürdőzésről meg csak annyit, hogy amióta itt lakunk és bármikor megfürödtem a Balcsiban, utána mindig ágynak estem, összeszedtem valami bacilust, vírust az ott fürdőzőktől. Ezt meguntam, nem ér annyit a dolog, hogy egy fürdőzés után hetekig nyomjam az ágyat! Szeretem a nyarat, de óvatos vagyok egy ideje, ezzel az immunrendszerrel meg pláne.
A horgolást is újrakezdtem, vagyis volt két amigurumi figurám, aminek a darabjai már hónapok óta itt hevertek a nappaliban, végre összevarrtam őket. Az egyetlen mellékhatás, ami mostanában jelentkezett nálam, hogy zsibbad a jobb kezem mutató- és hüvelykujja, illetve a jobb lábam nagylábujja. Ha a lábam zsibbadása nem is akadály a horgolásban, de a jobb kezem ujjainak zsibbadása miatt ez igazi kihívás, ennek ellenére erőltetem a munkálkodást.

A figurák mintái a következő webhelyen érhetőek el: (balról jobbra haladok)
cute-blue-zebra-crochet-pattern
Joy the Teddy Bear Dolly
crochet-doll-pattern-hydrangea




Vigyázzon mindenki magára ebben a melegebb időben, fogyasszatok sok vizet! Én is ugyanezt teszem :)

2 megjegyzés:

  1. Micsoda jó hírek. 🙂 És nagyon cukik, amiket horgoltál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsuzsa! Olyan klassz mintákat találok, sokszor azon kapom magam, hogy azt is, meg amazt is meghorgolnám... aztán visszafogom magam, mert ennyire nem vagyok gyors :)

      Törlés