2021. január 31., vasárnap

Az első ellenőrzés kezelés nélkül

Pénteken az Országos Onkológiai Intézetben jártunk, ez lassan már a második otthonomnak számít. Ahogy ránézek a naptárra és látom a 2021-es évszámot, úgy tudatosul bennem, hogy hamarosan 12 éve lesz annak, hogy diagnosztizáltak Hodgkin-limfómával. Istenem, ezt még kimondani is sok, vagy ahogy mondják, még gombócból is sok lenne a 12. Nemhogy ebből a fura "utazásból". Visszatérve a pénteki ellenőrzésre, egészen remek lett az előzetes vérkép eredményem. A sürgős vérkép elemei között egyetlen egyben sincs eltérés, legyen az akár pozitív, vagy negatív, abban minden érték szépen a határértékek között van. A második vérképben azért már akad négy (!) sor, ahol van egy pirinyó kilengés, de nem vészes. A D-vitamin szint dokumentációja is megérkezett az EESZT rendszerbe, most néztem meg, ennek értéke is kiváló! A D-vitamin szintje akkor jó, ha 31 és 100 közötti értéket mutat, ami egy éve nálam csak 20 ng/ml volt, az most felment végre 52 ng/ml-re! Aki nem emlékszik rá, annak említem, hogy egy éve ilyenkor volt az a CMV-fertőzésem, amitől először csak hőemelkedésem, majd végül 39,5 C fokos lázam volt, folyamatos hasmenésem hetekig, sőt hónapokig és ha jól számolom, akkor majd 5 hónapig tartott, mire regenerálódtam belőle. Pedig a CMV-fertőzést okozó cytomegalovírus az csak egy szimpla herpeszvírus! a-cytomegalovirus-fertozes mégis megviseli az immunhiányos szervezetet. 

Szóval visszatérve a D-vitamin megfelelő pótlására, tényleg fontos dolog! Valamikor pár hónapja döbbentem rá arra, hogy a témában mennyi kísérlet folyik jelenleg is a nagyvilágban, amikor egyik ismerősnek kerestem klinikai kísérleteket hasnyálmirigy rákra. Ma reggel újra megnéztem: 3303 tanulmányt találtam a clinicaltrials.gov weboldalon, amikor beírtam a keresőbe, hogy vitamin D (ezen az oldalon találtam rá 2014-ben a kölni kísérletre is). Van, amelyik folyamatban van, van amire most keresnek jelentkezőket, van ami lezárt - csemegézni lehet belőle. Gondolom nem véletlen, ha ennyi kutatás folyik a témában.

A legfontosabb érték a pénteki vérvételből, a tumormarker, ennek eredményre még várni kell, ahhoz kell legalább 5-8 munkanap, mire elkészül. Izgatottan várjuk! Addig is jó hóeltakarítást és hóember építést mindenkinek, ugyanis nálunk, ma reggelre megérkezett a hó és az éjszaka leple alatt bizony fehérbe borított mindent. 

Horgolásban sem lazsálok, legutóbb két táskát készítettem, mindkettőt a youtube-on található videók alapján:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése