2013. december 5., csütörtök

Fél éves transzplantált

Pontosan ma vagyok fél éves transzplantált! Örömmel veszem tudomásul, hogy ez az időszak mindenféle gond nélkül úgy elszaladt, úgy ahogyan azt remélni sem mertük az elején. Tudom, marha nagy a szám most már, és teljesen más gondolatok foglalkoztattak még a nyár elején!

Az ellenőrzések alapján a vérképem teljesen rendben van, étvágyam töretlen és most már meg is kell állni a hízással. Ami jelentkezik, mint "kellemetlen mellékhatás": fülzúgás, ízületi fájdalom és a máj megnagyobbodása. A hajam szépen nől, rendszeresen járok fodrászhoz :-)

Hétfőtől már a munkába is visszatértem, 4 órás itthoni munkarendben dolgozom. Voltam üzemorvosnál, voltam a régi háziorvosomnál, mindenki elégedett volt az eredményekkel, sőt inkább hitetlenkedő. Pedig nagyon is itt vagyok...

Elkezdődött az advent időszaka, amikor is felkészülünk a Karácsonyra. Mondanom sem kell, ez nálam már hetek óta tart! Áldott készülődést - mondta hétvégén a kürtőskalács árus. Úgy legyen, legyen áldott! Egészséges és Boldogságos. Olyan, amilyet évek óta kívánok magunknak. Csendes, játékos fényes, és legyen hó odakinn. Mi pedig odabenn örülhetünk egymásnak, önmagunknak. Hogy a szép ajándékok között ücsöröghessünk a fa alatt... Egy félévesnek erre van szüksége!


2 megjegyzés:

  1. Kedves Ragini! Nemrég találtam a blogodra, a limfómával kapcsolatosan. Én is a te volt cipődben járok. Nemsoká indulok a 14,-ik sugaramra! Nagyon gratulálok a kitartásodhoz, és az erődhöz, hogy le tudtad győzni ezt a kórságot. Én is túl vagyok az AVBD-n, ami nem teljes remissziót hozott. Megilyesztgettek az őssejt transzplanttal, amitől napokig csak sírtunk, aztán végül úgy döntöttek a sokat tudók, hogy mégiscsak jöhet 36GY, lássuk mi lesz 50-50%-os eséllyel. Ha nem akkor még mindíg jöhet a mumus. Ez majd januárban derül ki. Ha nem haragszol majd lehet írok Neked többször vagy kérdezek, ha Neked nem gond vagy kellemetlen a visszaemlékezés a nehéz napokra. Szép napot és jó készülődést az ünnepekre . Ildi

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ildi!

    Kitartást kívánok, minden rendbe fog jönni! Hidd el, nem kellemetlen válaszolni, ha bármilyen kérdés merül fel részedről, ma már inkább azt mondom, hogy olyan, mintha nem is velem történt volna ez az egész.. végre tudok félelem nélkül visszagondolni a történtekre!

    Szorítok nagyon, írj bátran! Egészséges új évet kívánok:

    Szeretettel, Regina

    VálaszTörlés