2014. február 5., szerda

Várakozunk... csak úgy, mint régen!

Elég ellentmondásos eredményeket kaptunk hétfőn, a CT vizsgálat szerint a hátamban lévő nyirokcsomók mérete csökkent, de a májkapuban felfedeztek egy új 3,5 centis gyönyörűséget! Ezért egyből progressziót írtak a véleménybe.. azonban a doktornőm észen van, és azt mondta: várjuk meg a szerdát, hogy mi a tumormarker eredménye (TARC). 

Valószínűleg az egészségügy nincs tisztában azzal, hogy a várakozás a mi legnagyobb ellenségünk! Én annyit vártam már az elmúlt években, mindenféle helyzetben. Annyit izgultam már... Ki az, aki függetleníteni tudja magát ilyenkor és nem gondol A és B verzióra is?! Nem írom le, mik járnak a fejemben, csak annyit tudok, hogy többször megfogadtam már: én ugyan többet nem félek! Amikor meg belekerülök egy ilyen helyzetbe, akkor meg nem tudom magam függetleníteni a gondolataimtól. Ez ugyan nem azt jelenti, hogy egész nap ezen jár a buksim (elfoglalom én magam rendesen), de néha bevillanak képek. 

A tüneteim jelenleg a következők: jobb oldali vese-körüli fájdalom, néha felsugárzik a vállba. Mérsékelt hőemelkedés, amely sosem megy feljebb 37,1 fölé (nekem általában 36 körüli napközben). A vérsüllyedésem magas és a májfunkcióim sem a legjobbak.

Az októberi CT-n már jelzik, hogy amúgy is van két megnagyobbodott nyirokcsomó a májkapuban és már akkor is le lettem "szúrva", hogy igyak több vizet, mert a májfunkcióm is rossz. Akkor azzal védekeztem, hogy iszom én rendesen.

Hogy lehet az, hogy a hátamban, hónaljban megmaradt nyirokcsomók csökkentek? Némelyik 1 centit is..
Ma megjön a válasz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése