2014. május 10., szombat

4. kezelés/Brentuximab

Tegnap-tegnapelőtt megkaptam a 4. OEP által engedélyezett Brentuximab kezelést. Minden a lehető legnagyobb rendben zajlott és most még lázas sem voltam előtte! Egy kis bokákolás társult kellemetlenségnek, de ennyi, semmi több. A hajam továbbra is megmaradt, amit lefogytam az utolsó kezelés után, azt múlt héten visszahíztam. Karom, lábam nem zsibbad. 

A kezelés után kiderült, hogy kérnek még engedélyt 2 alkalomra, hogy minél tisztábban indulhassak neki a csontvelő transzplantációnak. Intézik a PET CT vizsgálatot is, hogy megnézzék: milyen a helyzet a hasüregben. Izgulok. Izgulok azért is, mert keresik az alkalmas donort az adatbázisból. Izgulok, hogyan hatottak a kezelések. Izgulok, mert én már úgy terveztem, hogy júniusban megyek a sterilbe és most még két kezelést beiktatnak. 

Ezen bennfekvésem alkalmával több meglepetés is ért: találkoztam Ildivel, akit a blogom kapcsán ismertem meg; Zsébivel (tavaly tavasszal feküdtem vele párszor és remek gondolkodású idős hölgy!), Marika nénivel (aki nyugdíjas óvónéni, de bármikor rábíznám a gyerekeimet, ha lennének) és megismerkedtem egy fiatal asszonnyal, aki 2 gyereket nevel, Ilonával. A mostani szobatársammal, Gabival remekül elbeszélgettünk, pedig soha nem találkoztunk még előtte! Sorsok és Életek. Valahol mind összefonódik egy közös ponton, a Kékgolyó A-Bel osztályán. A küzdelem, amivel mindannyian szembenézünk. Hogy mindannyian jó emberek, a szemükből látszik, sugárzik. Remélem, hogy mindannyian meg is gyógyulunk! 

7 megjegyzés:

  1. <3
    mindenkinek kívánok mihamarabbi teljes gyógyulást!
    nálam most kezdenek előjönni a sugár mellékhatásai, de hamarosan vége, már a harmada lement és elmúlik. különben is már mindent kibírok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így legyen, meggyógyulunk! Azt kívánom, hogy csekély rosszulléttel megúszd a sugarakat. Gondolok Rád!

      Törlés
    2. Így lesz! Én is gondolok Rád és mindenkire aki "sorstársunk" és ezekben a hónapokban találkoztam.

      Törlés
    3. Elfelejtettem kérdezni, mi ujság Veled? Hogy vagy?

      Törlés
    4. Köszönöm szépen, egy kisebb herpesz-fertőzést leszámítva remekül vagyok és rettenetesen fázom ebben az esős-cudar időben!!

      Törlés
  2. Kedves Regi!
    Mint ígértem beszámolok a kerékpár versenyemről. Soha nem látott tempód diktáltam, ezen még magam is meglepődtem. Saját stopperem szerint 2 óra 24 perc alatt teljesítettem a 65 km.-es távot, ami folyamatos 28-30 km/ó sebességet jelentett átlagban. Ugyanis a rossz úton nem lehetett úgy haladni, de a mobil alkalmazásom szerint egyetlen ponton sem mentem 23 km/ó alá.
    A gyógyulásodba vetett hitem, plusz energiát szabadított fel, remélem ebből az energiából tudtam átküldeni Neked, és azt tudtad is fogadni. Mellesleg megjegyzem, folyamatosan esett az eső, hol erősen, hol gyengébben, valamint 13 C fok volt csak. De ezzel mit sem törődve róttam a kilométereket. A sikerélmény nem maradt el, és ezt a sikerélményt szeretném átélni, a Te esetedben is. Bízva abban, hogy ez a kezelés már tényleg a végleges gyógyulásodhoz vezet. Üdv: Feri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Feri,

      Gratulálok a teljesítményedhez! Nagyon kellemetlen időjárás volt tegnap... ezért külön gratulálok a kitartásodhoz!

      Itt is minden rendben, továbbra sem jelentkezik láz/hányás a kezelés után és ez rendkívül boldoggá és bizakodóvá tesz bennünket :-)

      Üdv,
      Regi

      Törlés