2014. szeptember 12., péntek

Takarékon

A steril szobában is úgy védekeztem anno, hogy takarék üzemmódra tettem magam - most is ez a megoldás vált be az elmúlt napokban. Nem sokat tudtam enni, rengeteget ittam, keveset beszéltem és inkább a pihenés, mozizásé volt a főszerep, egy számomra vicces sorozat epizódjainak társaságában.

Tegnap reggelre már odáig fajult a helyzet, hogy a mosdóba sem tudtam kimenni a szédülés miatt!! Egyszer kénytelen voltam nekiveselkedni, több percnyi erőgyűjtés után, de azt a pisilést senkinek sem kívánom!

A folyamatos hányinger miatt a kommunikációt is minimálisra vettem. Amúgy sem lehet bokákolva beszélgetni, irtó kellemetlen. A sok hányás meg még kellemetlenebb, volt, hogy a 4. kanál kaja már nem ment le, visszafordult.

Hála az Égnek, a súlyomból nem veszítettem sokat ennek ellenére!

A fehérvérsejtem továbbra is 0,5 körül mozog, trombocitáim száma 1. Egyik sem az az ideális, hadd fogalmazzak szépen :-) a PET CT így elhalasztásra került.

Tegnap délután újra kaptam vért, sőőőt délután ettem pár falat rántott csirkét (pedig ezt nem javasolják, nehogy felsértse a száj belsejét! - ennek puha volt a panírja). Utána pedig palacsintát!! Üreset, csak egy kis vaníliás szósz volt körülötte... hm... semmi erős, zavaró íz! Nem lehet leírni az érzést, hogy tudtam enni, meg hogy bennmaradtak az ételek a pocakomban!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése