2014. szeptember 3., szerda

Vérre menő dolgok

Napok óta vártam a vérre, mert napok óta anémiás vagyok, trombocitahiányos és reggelre már szédülős is. Nem mertem kimenni zuhanyozni sem, attól való félelmemben, hogy ha ezt egyedül csinálom és véletlenül megszédülök, beütöm valami testrészemet és akkor meg elvérzek, elfolyik az a maradék kis vérem!!! Akkor meg már a JóIsten se ment meg semmitől sem :-(

Aztán láttam itt néhány "faszagyereket" az egyik közösségi oldalon és mindenféle hírportálon, amint egy vödör jeges vízzel leönti magát. Az eredeti kezdeményezéssel még EGYETÉRTEK, amikor is a tett mögött anyagi támogatás is társul az ALS-es betegek javára. Azzal már mélységesen nem értek egyet, amikor azt látom, hogy heccből hívogatják ki egymást.. és töltögetik fel az erről készült videókat!

Javaslom ezeknek az embereknek, hogy menjenek el vért adni és ezt nevezzük el "véres kihívásnak". Fel lehet venni ezt is videóra! Lehet ott is nagylegénynek lenni, meg nagylánynak! 

Én, aki napokig várok a vérre, kimondottan örülnék, ha megmozdulnának az emberek ezen a téren is. Mert az osztályról levitt kérelmek 90%-át elutasították hétfőn - állítólag csak életveszélyes állapotúaknak küldenek fel. A kollégáim ugyan voltak véradáson, névre szólóan nekem címezték adományukat - de úgy néz ki, nem ért ide, vagyis túrót sem ér a névre szóló véradás. 

Elnézést kérek, ha kissé indulatosabban fogalmazok a témában. De el kell esni a zuhanyzóba menet, hogy kapjak vért?

Ma reggelre sokkal-sokkal jobban érzem magam: kaptam 2 zacskó vért, 2 zacskó trombocitát (a beadása közben előjöttek megint a csalánkiütéseim, de most már súlyosabb formában, így közben szteroidokat kaptam és antihisztamint). Aztán egy adag antibiotikumot, ami meg a staphilococcus fertőzés miatt kell, de már két napja nem vagyok lázas!!! Hosszú nap volt a tegnapi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése