2014. október 13., hétfő

Amikor szabadok vagyunk

Nem akarok túl sok okosságot írni. Úgyis unalmas, hogy mindig csak szövegelek. Mindenki tapasztalhatta, hogy milyen meseszép, napos hétvégénk volt :-) igaz? Nekem is volt erőm, kedvem és lendületem egy kis csavargáshoz! Ha jól számoltam, összesen kb. 4 hetet voltam otthon-itthon a nyáron. A többit - egyéb elfoglaltságaim miatt - máshol töltöttem, négy fal között.


Csipkebogyó piknik - Tihany

Balatonfüred
"Nem a nehéz időszakok maradnak meg, hanem az, amikor jól érezted magad. Pillanatokat kell teremteni, olyanokat, amikre emlékezni fogsz, jól kell érezned magad, mert másképp semmi értelme. Az élet pillanatokról szól, azokról, amiket magaddal viszel, és azokat bizony csak úgy tudod megszerezni, ha élsz. Néha bátran, máskor meg még bátrabban."

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Egy ideje olvasom az írásaid, nagyon erős vagy és bátor. Minden tiszteletem a Tied! Írásaidból sokat lehet tanulni..
    Van egy közeli ismerősöm, aki a leukémiával küzd, ő is hasonlóan erős és bátor, mint Te!
    Era

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Era!

      Köszönöm szépen, nagyon-nagyon-nagyon köszönöm! Pedig sokszor mi is ülünk itt összetörten, nagy szemekkel rácsodálkozva a világra: meddig lehet még ezt csinálni?

      Puszillak,
      Regina

      Törlés
  2. Szia Drága Regi!

    Remélem jól vagy, és már kaptál válaszokat kinntről. Sokat gondolok Rád, és imádkozom is mindkettőnkért. LEgyen szép estéd

    Puszi
    Ildi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Most látom, hogy itt is kerestél... szóval már tudod, de még mindig semmi hír. Kissé feszültek vagyunk...

      Puszillak

      Törlés