2014. november 4., kedd

"A pénzemet én máma mind elmulatom"

Hetek óta mocorognak a dolgaink, mármint azon jellegű dolgaink, hogy meglátogassuk a kölni University Hospital-t. Volt itt levelezgetés, volt itt leletek megküldése, volt minden - míg mire megkaptuk az első találkozó árajánlatát. Maradjunk annyiban, hogy elviszi az összes, félretett pénzünket. Ennek ellenére az este (némi baráti segítséggel) elutaltuk a kért összeget!

Az ajánlatban olyan vizsgálatok is szerepelnek, amiket nemrég csináltak meg rajtam: PET/CT, tumormarker, speciális laborok na és persze olyan vizsgálatok is, amiket egy újonc limfómáson szoktak megcsinálni: biopszia, és olyan vizsgálatok is, amik transzplantáció előtt szokás: EKG, szívultrahang és tüdőfunkció vizsgálat.

Mindezek ellenére amit lehetett, azt lefordíttattunk angol nyelvre: a PET CT eredményeket, ambuláns lapokat (köszönöm Helga!)

Tegnap este pedig EKG és szívultrahang vizsgálaton voltam Veszprémben, a belvárosban, a nemrég kiépült körforgalomnál. Nem szoktam reklámozni, így most sem írom ki, melyik egészségházról van szó, de a Doktor urat és az asszisztensét külön kiemelném, mind emberségből és mind a hozzáállásuk kapcsán, hogy köszönöm, hogy vannak még ilyen emberek a világon!

Engem tegnap egész nap közben csupa pozitív élmény ért: visszajött a kezelő orvosom a szabadságáról, jól megölelgettem, úgy megörültem neki. Nap közben kaptam egy csokit az egyik kollégámtól, akinek elmondtam, hogy hol állunk a kiutazással és a csoki mellé azt kívánta, legyen szép napom! Délután a munkámban ért meglepetés, egy évek óta nem megoldott téma, a szendvics kérdés kapcsán keresett meg egy úriember és kínált egy egész jó megoldást. Este pedig az, hogy találkoztam két remek emberrel, akik nagyon kedvesen álltak hozzám és a történetemhez. Hogy kellene egy angol nyelvű eredmény, mondtam - fura módon semmi tiltakozást nem váltott ez ki belőlük.

Doktornőm is azon dolgozik, hogy az utolsó labor eredményeket átírja angol nyelvre. Lassan összeáll a kiutazáshoz a csomag: cd-k, papírok és mi. Jön velünk Misi is, legalább Ő beszél németül és nem kell Árpinak egyedül levezetni azt a 10-12 órát Kölnig.

Amit várok ettől az egésztől: vagy azt mondják, hogy transzplantálható vagyok már most is, vagy pedig azt, hogy lépjek be egy kísérleti kezelésbe, amivel még jobban ki tudnak tisztítani és utána meg tudnak transzplantálni, ha ez sikeres lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése