2015. február 23., hétfő

Férj szülinap

Pár hete már gondolkodóban voltam Árpi szülinapját illetően. Mivel itthon töltöttük ezt a hétvégét, ezért szerettem volna, ha torta is készül, meg némi ünneplős hangulat. A torta receptjét az egyik, nemrégi Sütimester adásból nyúltam le, "Opera-cake" volt a neve, irtó jól nézett ki, amikor elkészítették. Azt ugyan előre gondoltam, hogy fele olyan ügyes sem vagyok, mint az ott szereplők. Nézegettem, hogy hol lehetne málnát kapni a tetejére, télvíz idején - a problémám akkor oldódott meg, amikor múlt héten bementünk a bécsi főpályaudvar egyik bevásárló üzletébe és gyönyörű málnák / eprek sorakoztak a zöldséges részlegen.

Szombaton hajnalban felfújtam 10 lufit, gondoltam amíg a ház ura alszik, addig készülődöm. Kapásból kidurrant kettő belőlük!!!! Azt hittem, hogy felébred miatta, de nem.. aludt tovább. Egyébként a lufik tovább durrogtak egész hétvégén, már azt nevettük, hogy vasárnapra, a szülinapra el is fogy az összes! Sajnos nem.. még ma éjjel is volt robaj :-)

Így néztünk ki a szülinapi hétvégén:





A tortához megjegyzem, hogy legközelebb a sárga krémet valami könnyű, pudingos krémre fogom cserélni, mert ez így túl vajas!! A tejszínes-étcsoki krém, az mennyei benne. A málna is :-)

A szülinapos-hétvége jól sikerült, csendesen, kissé köhögősen-betegeskedősen. Régen ünnepeltünk már ilyen nyugodtan :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése