2015. április 25., szombat

11/2

Szeretem a tavaszi időszakot, ilyenkor minden friss, üde, virágzós, illatos. Lehet végre fagyizni, teraszokra kiülni; az élet visszatér az előző hónapok vegetálása után. 

Az április sok jót és sok rosszat is hozott már családunk életébe, a legfontosabb kettő körül járnak a gondolataim napok óta.

11 éve vagyunk együtt, 11 éve jöttünk össze. No, az sem volt egy egyszerű helyzet. 2 éve pedig ilyenkor hívta Párom az intenzív osztályt, hogy ugye élek még? Sosem felejtem el az éjszakás ügyeletes doktornőt, aki bejött hozzám és mondta, hogy telefonált a férje és boldog évfordulót kíván! Folyamatosan pittyegő gépekkel a hátam mögött, de akkor már tiszta tudattal sírtam el magam. 

Most pedig olyan jó, hogy még mindig itt vagyok és ezeket a sorokat írhatom. Egyszerűen csak jó.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése