2016. január 26., kedd

30. kezelés és "ittalvós" hétvége

A múlt héten kiutaztam a 30. infúziómért a németekhez. Ha jobban belegondolok, akkor rájövök, hogy egy típusú gyógyszerből egyhuzamban, ennyit még sosem kaptam! Ez önmagában is már egy rekord számomra.

Az utazások eddig 70.000 kilométert jelentenek, 13 hónap alatt, meg plusz 15 kilót rajtam és egy (vagyis valójában négy) komplett remissziót kaptam cserébe. Nagyon-nagyon szerencsés vagyok!

Hétvégére párom is kapott egy vérnyomás-mérő masinát, mert másfél hete már csináltak neki egy 24 órás vizsgálatot, ami persze fura eredményeket hozott. Azaz azt hozta, amit mi vártunk - a munkahelyére érve a vérnyomása eszeveszetten ugrándozik, az adott helyzettől meg a stressztől függően. Most meg akarták nézni, hogy milyen értékek vannak a nyugalmi időszakában, azaz hétvégén.

Közben fehérvári barátnőm is telefonált, hogy mit szólnánk hozzá, ha áthozza és nálunk alszanak a gyerekek a hétvégén? Óh, hát ennek én nagyon örültem, meg Árpi is rábólintott, hogy hiába lesz rajta a masina, bevállaljuk!

Így érkeztek meg a srácok szombaton délután és nagyon klassz kis napot töltöttünk együtt: hóember építéssel, üvegmatrica gyártással, kártyázással és mozizással ütöttük agyon az időnket. Nehezítő körülménynek számít, hogy ők tej és tojás allergiával élnek együtt, így Anyukájuk külön főzött számukra, hozta kis dobozokban. Nem ám kipattogós allergiára kell gondolni, itt kérem szépen kemény gégeödémával, fulladással járó tünetek is előjöhetnek! A nagyfiúról (12 éves) - ha jók az emlékeim - akkor derült ki, mikor először joghurtot evett és utána a kórházban kötöttek ki. A kislánynál (8 éves) meg már rögtön, a születése utáni hónapokban megcsinálták a teszteket, nála "csak" így derült ki. Igyekeztem az evőeszközöket, tányérokat, poharakat külön szivaccsal mosni, külön szárítani. Ettünk almát, ittunk kókusztejet, frissen préselt gyümölcslevelet. Azt kell mondjam, szerintem minden remekül ment, sőt vasárnap délben Peti kapott oldalast a mi ebédünkből (vigyáztam az elkészítésénél, csak étolaj, só és feketebors volt rajta) és minden rendben ment.

Szóval jól szórakoztunk a hétvégén, reméljük lesz alkalmunk még megismételni az "ittalvós" bulit!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése