2016. január 31., vasárnap

Vérszomjas denevér

Múlt hétvégén, az "ittalvós" szombatra, barátnőm kislánya azzal érkezett, hogy HORGOLJUNK DENEVÉRT! Pfúúúú, gyerek... feladtad nekem a leckét, amigurumi horgolást talán egyszer csináltam, egy hóembert, meg van egy fél, befejezetlen pingvinem valahol a dobozokban. Addig hagyján, amíg szaporítani kell. Na de mikor elkezdünk fogyasztani! Ott már nehezen haladok. 
Keresgéltem a neten minta után, és a következő weboldalra bukkantam: Batsy bat

A horgolás alatt tanultam egy új fogást, az úgynevezett "invisible sc2tog" - azaz láthatatlan fogyasztás, egészen szépre sikerültek így az összehorgolt szemek!

Lotti vérszomjas denevére pedig ilyen lett, néhány órás filc-szárny, filc-fogak, filc-fülek, filc-szemek és orr gyártása és ragasztgatása után. 


Tegnap megérkezett kis tulajdonosához, aki rögtön megrendelte hozzá az apa-denevért, meg a kicsiket is. 

4 megjegyzés:

  1. Szia, régóta olvaslak, de csak csendben (drukkolok) :) Viszont a horgoláshoz muszáj hozzászólnom: én is kizárólag internetről tanultam meg pár éve, az amigurumi nagyon könnyű, és youtube-on rengeteg videó van fent, ha bárminél elekadsz, még külön jobb-és balkezeseknek is. És nagyon sok ingyenes minta is van Etsy-n és Ravelry-n is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fruzsi! Köszönöm szépen :-)

      Van pár gombolyag Alize Díva Batik fonalam, amihez egyszerűen nem találom a megfelelő projektet. Hugomnak szeretnék készíteni valami fiatalosat belőle!

      Nincs valami javaslatod?

      Törlés
    2. Szia, én szinte csak amigurumizom/figurákat horgolok, de itt van pár ingyenes minta, vannak fiatalos sálak, kendők, kézmelegítők, stb: http://cache.lionbrand.com/cgi-bin/patternList.fcgi?tXX=1&d=Adult&s=Crochet

      (én ugyanezen az oldalon a Learning centerben kezdtem el a horgolás tanulást, nagyon jó videók vannak fent)

      Törlés