2016. december 16., péntek

8. ellenőrzés eredményei

Igaz, hogy október végén és november elején került sor a 8. ellenőrzési pontra, amikor két különböző MRI vizsgálatot végeznek rajtam, az eredményeket írásban eddig még nem láttam. Mindig csak beszéltünk róla, hogy az állapotom továbbra is stabil. Tegnap megérkezett az írásos összefoglaló, a kiértékelés, továbbra is tart a komplett remisszió!!!! Az eddig megfigyelt csomók továbbra is nyugalomban vannak, és új csomó sem jelent meg a szervezetemben. Jöhet a karácsony, az a boldog, békés, csendes, amit szeretünk :-)

A hétköznapok pedig rohannak velünk, lassan 7 hete élünk Kaposváron. Sokat járom a várost, sokat gyalogolok, a tornámat sem hagytam abba, sőt a párom is újra elkezdett mozogni. Sajnos nem az a típusú e-fitness tréning, amit már Veszprémben is csinált fél éve (ami sokat javított az állóképességén), hanem most edzőteremben jártunk, futópadon, bicajon, ellipszistréneren csinált gyakorlatokat egy hölgy segítségével. Én is vele tartottam és 30 percet gyalogoltam a futópadon, amíg ők dolgoztak. 

A karácsonyi adományozási időszakban mi is próbálunk aktívan szerepet vállalni, egy csomag indult a Keresztelő Szent János Napközi Otthonnak, Tekerőpatakra; egy másik pedig Pécsre, egy gyermek hospice tevékenységet folytató alapítványnak. Remélem erről később még bővebben is írhatok! 

Jövő hétvégén itt a karácsony... előtte még kiutazom egy kezelésre, hogy teljes és kerek legyen a 2016-os évünk!

Jönnek a fotók az elmúlt napokból:

Adventi díszeink

Útban Pécsre még a fények is szépségesek voltak

Betlehem - Kaposvár főterén

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése