2017. január 3., kedd

Boldog új évet!

A karácsonyi bejegyzésem elmaradt, mert december 22-én még infúzión voltam Kölnben, a hazautazás után, pénteken már a karácsonyra készültünk: karácsonyfa díszítéssel, takarítással, kacsacomb sütéssel és sétával a városban. Aztán megtettünk kb. 900 kilométert a családjaink felkeresésével, az óév utolsó napjaiban pedig vendégeket fogadtunk, itthon. Mozgalmas hetek vannak a hátunk mögött.

Boldog új évet kívánok elsősorban magunknak, aztán pedig mindenkinek!!! Legyen ez az év továbbra is tünetmentes és komplett remisszióval teli, a többit meg jön magától - ezt mondta ma öreg barátném, Zsébi. Milyen igaza van... Ő 75 éves és 2013-ban ismertem meg a Kékgolyóban, a barátnői hozták be az első kezelésre az A-bel osztályra. Azóta is jól van, kitűnő állapotban, hála az égnek!

Mutatom, hogy mik készültek karácsonyi ajándéknak:


Kendő Nenának

Szőnyeg pólófonalból Anyunak

Unikornis lilában, Laura keresztlányunknak


Allergia terén lényeges változás nincs, az ünnepek alatt volt olyan szájfeldagadás, ami kora reggel történt úgy, hogy nem ettem előtte semmit. Meg még a reptéren volt egy, de az a sajtos perectől indult el, mert csak azt ettem közvetlenül a kezelés után. Az orvossal átbeszéltem a dolgokat, februártól növelni fogjuk a két infúzió között eltelt időt: átállunk három hetes ciklusra! Ez volt a legjobb hír karácsony előtt, amit kaphattunk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése