2018. július 17., kedd

Ma este utazunk

Nem tudom miért, de nem tudok válaszolni egyetlen egy kedves kommentre sem. A fiókomba még beenged a google, bejegyzést tudok írni, de válaszolni nem enged - és most sincs energiám arra, hogy kikutassam az internet szövevényes világában, hogy miért nem. Elnézést kérek, nem neveletlenség, csak nem tudok mit kezdeni ezzel a dologgal. Néha döbbenetes, hogy mennyire elhúz mellettem a modern-technológia világa!

Örömmel konstatálom, hogy az elmúlt 3 hét kínlódása után ma este repülünk Kölnbe férjemmel, a holnap napot sétával és a Rajna csodálásával fogjuk tölteni, aztán csütörtökön megmondják a legutóbbi MRI vizsgálatok eredményét. Tehát a nagy nap csütörtök! Azt már csak halkan említem, hogy tegnap reggelre a derekam is beállt - nem új keletű a probléma, néha előjön. Nem tudom, hogy ez most valami gyulladás vagy egyszerűen csak a sok izgulás miatti tiltakozása a szervezetemnek. A fájdalom lesugárzik a bal bokacsontomig, kenegetem, vettem be gyógyszert és most nemrég forráztam le a kamilla-teát, amit majd megiszok. Remélem enyhülni fog estig!

Vasárnap egy számunkra új helyen jártunk, Balatonlelle-Kishegy egyik éttermében ebédeltünk. A kilátás fantasztikus, a környék csodás, szőlő-tőkék és pincék mindenhol. Terveim szerint ősszel visszamegyünk, hogy gyalogosan is bejárjuk ezt a majdnem 300 méter tengerszinti magassággal büszkélkedő dombocskát. 

Fotók következnek erről a szépséges környékről, ha valaki a Balaton déli partján jár, ne hagyja ki:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése