2018. október 10., szerda

Ez a blog valami másról szól....

Ma reggel találtam egy üzenetet a moderálásra váró megjegyzések között, amiben egy "ismeretlen" profil ajánlgat nekem egy csodaszert és arra kér, hogy osszam meg a közösségi felületeimen, mert azzal életeket menthetek és az Isten meg fog érte áldani. Az már csak hab a tortán, hogy google fordító segítségével fordították le az eredeti szöveget, így elég viccesen hat magyarul az egész. A reklámozást meghagyom másoknak. Ez a blog egy ember évek óta tartó küzdelméről szól. Az elmúlt 9 évben reklámozhattam volna az éppen aktuális kemó nevét, amit belém csöpögtettek; milyen sómentes ételízesítővel főzök, milyen céklalevet iszom vagy éppen melyik vegyszermentes gazdaságtól vásárolok hétvégén. Szót emelhettem volna egy csomó dolog mellett, ami engem érdekel: szüntessük meg a nejlonzacskók használatát, ismerjék el az otthonápolást, amikor is egy családtag úgyszólván éhbérért marad otthon a beteg családtagjával és tölti minden egyes percét.

Szóval nem fogok csodaszereket reklámozni továbbra sem. Nálam is volt olyan időszak, amikor kipróbáltam pár dolgot, de nem mindent. Mert nem akartam belebolondulni a széles kínálatba és 200 év sem lett volna elég arra, hogy mindent kipróbáljak, amit számomra ajánlottak. Volt olyan "csodaszer", amitől 6 hétre ágyba kerültem, olyan rosszul voltam tőle. Illetve olyat sosem szedtem be, aminek az összetevői nem voltak feltüntetve a doboz oldalán / vagy a gyártó weboldalán. Mindenki maga döntse el (vagy családjával egyeztetve), hogy mit akar kipróbálni a kezelések után / mellett. 

Most pedig összecsomagolok és estére elrepülök megint Kölnbe, a következő MRI vizsgálatokra. Eredmény csak 3 hét múlva várható, mint ahogyan azt már megszoktuk. 

Végezetül kertem őszi képei következnek: megérett az alig 40 centis bokron található összes füge: remélem mindenki látja, hogy ez micsoda hatalmas mennyiség :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése