2019. február 21., csütörtök

Mostanában készültek

November óta sokat voltam beteg, mindig összeszedtem valami vírust. Vezetni járok és ez a lépés, hogy többet tartózkodom emberek között, ez megteszi a hatását rendesen. Ezért kevesebbet is horgoltam, mint téli időszakban szoktam. Pár dolog azonban elkészült mostanában, amikre nagyon büszke vagyok, hogy sikerült befejezni. Mivel csak szórakozásból készítek figurákat, ezért mindig elajándékozom őket. Annyi gyerek van körülöttünk, hogy mindennek kerül gazdája és "fizetségül" a gyerekek / felnőttek mosolya teljesen feldobja a napomat.

Először egy félelmetes dinoszaurusz horgolásába fogtam (minta: t-rex-crochet-pattern


Aztán elővettem egy hónapok óta félbehagyott projektet, mert a sapkán lévő virágokkal bajban voltam elsőre, kellett egy kis idő, mire leülepedett bennem a leírás és hogy hogyan is kell ezt megcsinálni? Minta: Orchidea Ollie - az már egy kis extra, hogy pont kinyílt az orchideám itthon, így együtt tudtam lefotózni őket :)


Végezetül egy tacskó kutyust készítettem el, minta: toby-the-dachshund. A választásom azért esett erre, mert ez a horgolt figura rendkívül hasonlít a szembeszomszédunk kutyájára :) ugye, milyen aranyos lett? 


Egyszer talán lesz egy saját boltom, ahol megvásárolhatóak lesznek a figuráim, de addig, amíg a kezelések tartanak addig nincs energiám többet horgolgatni. Nagyon gyúrok rá, addig is sokat gyakorolok. 

5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hosszú hónapok óta nem sikerült válaszolnom, és még most sem tudom, hogy miért sikerült :-) az eredmény a lényeg!

      Törlés
  2. Szia! Hogy vagy? Nincs új hír rólad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsuzsa! Köszönöm jól vagyok, csak az elmúlt hetekben bajlódtunk a számítógépemmel, volt egy teljes áttelepítés, most térek vissza a "virtuális világba". Hamarosan jelentkezem új bejegyzéssel! Puszillak és köszönöm az aggódást :)

      Törlés