2019. április 3., szerda

Gépcsere

A régi számítógépem közel 10 év használat után hűvösre került. Becsületére legyen szólva, kitartott mellettem a zivataros időkben is, látott egy csomó fertőtlenítőt, járt velem különböző kórházakban, hű társam volt éveken keresztül. Nincs szükségem nagy kapacitású gépre, nem játszom különféle játékokkal, hétköznapi használatra tartottam. Elővettük párom számítógépét, hogy majd azt használom... természetesen mindenféle fura probléma jött elő a programok frissítése és új verzióra történő átállás során. Jelenleg az új típusú windows programmal még ismerkedési fázisban vagyok, de az már most látszik, hogy ez teljesen más, mint a régi verzió volt. Türelem, türelem és még több türelem kell az átálláshoz.
 
Kezelések tekintetében nincs változás, csinálom a kéthetes ciklust január óta. Legutóbbi kiutazásom kicsit kaotikusra sikerült: a landolás után 15 percig vártunk, mire kiengedtek bennünket. Azután bombát találtak egy építkezésen, így a hátunk mögött lezárták az autópályát; majd a hotelben végre felkullogtam a megváltást jelentő szobám felé, amit nem tudtam kinyitni, mert már foglalt volt egy másik utazó által. Álmos fejjel nyitott ajtót este 11-kor, hogy ez az övé. Visszakullogtam a recepcióra, morcosan néztem és mondtam a magamét, majd az új ajtókulccsal a kezembe felmentem az új szobámba. Ott már csak az üres ágyikó várt.
 
MRI vizsgálatok jövő héten esedékesek, hát nem mondom, hogy teljesen nyugodtan vágok neki. Izgulok.
 
Ma voltam a 35. vezetési órán és szóba került a vizsga esedékessége is. Szerettük volna megpróbálni április 17-ét az oktatómmal, de sajnos lecsúsztunk a lehetőségről. Úgy zajlik az egész, hogy meghirdetik a vizsganapokat, időpontokat, akkor minden oktató gyorsan megpróbál lefoglalni amennyi neki szükséges  - és mivel először foglalt volt a telefonszám, amit hívtunk, majd mire újrapróbáltuk 2 percen belül, addigra már el is vitték előlünk a helyeket. Rajtam kívül még 4 ember vizsgázott volna. Kevés a vizsgabiztos. Sok a diák. Nem baj, várok tovább türelemmel. Most már csak meglesz az a jogosítvány!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése