2019. április 16., kedd

Húsvétra készült

 
Pár hete találtam a következő mintát a Zhaya Designs oldalán, azonnal beleszerettem ezekbe a formás tappancsokba és úgy az egészbe, ahogyan van. Csak az járt a fejemben, hogy ez mennyire cuki! Mindig mindent elajándékozok, egy BB8 robot van itthon, ami a páromé; pár kendő a szekrényben, amiket még a kezdeti fázisban horgolgattam és az első amigurumi figurám, a Hóember, belsejében az összeszottyadt tömőanyaggal. . Úgyhogy ezt most csakis és kizárólag magamnak :) A minta itt érhető el ingyenesen: zhaya és magyar nyelvű leírás is elérhető ennél a húsvéti tálnak a mintái között.
 


 
Megpróbáltam az egyik közösségi oldalon posztolni a "művemet", de letiltották a bejegyzésem, mert hogy sért valami mittudomén milyen elvet. Igen, ez a nyuszipopó tényleg hatalmas elveket sért, húsvét közeledtével meg fölöttébb. Az is lehet, hogy mivel megpróbáltam a minta elérési útvonalát is berakni a bejegyzésbe (szerintem így tisztességes), ezért tiltották le. Lányok és asszonyok (ha van körünkben horgoló férfiember, akkor Ő is, nyugodtan), keressétek fel a Zhaya Designs weboldalát (https://www.zhaya.de/seasonal.html) és a képek alatt a "DOWNLOAD" fül lenyitása esetén ahol megtaláljátok a magyar feliratot, ott lehet letölteni a magyar mintákat, ahol meg csak német és angol van, ott bizony azzal kell boldogulni.
 
Kellemes készülődést kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése