2015. január 22., csütörtök

4. kezelés

Most már rutinosan utazom az éjszakai vonattal, viszonylag sokat is tudok aludni a folyamatosan rázkódó ágyban (a zajokat füldugó segítségével zárom ki).

Kedden este indultam, szerda reggel kiértem Kölnbe, taxit fogtam, irány a kórház. Érkezés után regisztráció, várakozás, vérvétel, várakozás (latte macchiato társaságában), egy szendvics és egy gyümölcs-saláta elfogyasztása. Délután megérkezett a kezelés, aztán várakozás, várakozás, várakozás... kb. 8 óra magasságában fogtam taxit és elindultam a vasútállomásra.

A szokásos kép helyett az fogadott, hogy mindenhol rendőrautók állnak. A hauptbahnhof előtt meg rendőrkordon. A hátsó bejárat előtt emberek próbálnak meg bejutni, de csak egyesével engedték be őket, kb. 4 percenként egyet! Próbáltam beállni a tömegbe, de hamar rájöttem: ez nekem nem fog menni. A lökdösődés a portomnak sem jó, a tömeg meg nekem nem.

Elsétáltam bal irányba, kiszúrtam magamnak egy golyóálló mellénybe öltözött rendőr-hölgyet és megkérdeztem tőle: tud angolul? Azt mondta, egy kicsit igen! Nos, ekkor rázúdítottam mindent amit éppen akkor gondoltam: haza akarok menni! Jön a vonatom 1 órán belül és engedjenek be valahogyan! Mutattam a kórházi zárójelentést, mondtam, hogy kezelésről jövök és nem fogok több száz emberrel együtt várakozni. Haza akarok menni! Odajött még egy rendőr, megnézték a papírokat és így engedtek be: megbontották a kordont és ott bebújhattam közöttük.

Rohantam be az állomásra, ott sem fogadott más: mindenhol rendőrök, beöltözve. Páromat hívtam, hogy mit lát az interneten, mi történik itt?! Pár perc után megmondta, hogy tüntetés zajlik, az egyik fele rasszista, a másik tábor meg nem és összejöttek a pályaudvar előtti téren, de nem kávézni. A 7-es peron lépcsőjének tövében meghúzódva vártam, hogy kiírják a vonatom indulását, amikor erre sor került, azonnal jeleztek egy 50 perces késést. nem indították el a vonatot Düsseldorf-ból, valószínűleg a tüntetés miatt. Iszonyú lassan haladt az idő, fél 10 körül már csak 30 perc késést jeleztek. Végül 10 óra előtt 5 perccel futott be a vonat, persze megint másik vágányra, mint ahogyan kiírták - de most nem kellett lerohanni a lépcsőn, a peron másik felére irányították.

Így indultam haza az este, ma reggel pontosan érkeztem Bécsbe. A kezelés nem viselt meg ennyire :-) mint ez az egész herce-hurca! 

1 megjegyzés:

  1. Hát nem könnyítik meg a dolgodat, de hála az égnek itthon vagy épségben! Pihenj sokat, és vigyázz magadra, az influenza járvány miatt most ne nagyon mászkálj zsúfolt helyekre!

    VálaszTörlés