2015. január 10., szombat

Harmadik kezelés (boldog újévi kezdet)

Boldog, békés és egészséges új évet kívánok!

A héten egyedül kiutaztam Kölnbe, a harmadik klinikai kísérletes kezelésre. Kedden este indultam Bécsből, a már szokásos éjszakai vonattal. Valamennyit tudtam is aludni, de még mindig zavar a zötyögés, vagyis hogy jobbra-balra ráz a vonat. Szerda reggel időben érkeztem, fogtam egy taxit, nem sokkal 9 után már a kórházban voltam. 

Ekkor jött a nagy kérdés: működik az új port? A varratokat már kiszedték, a sebeim gyógyulnak. Megszúrták, kicsit átmosták és megpróbálták a vért... sikerült :-) akkorát nevettünk a doktornővel, fogtuk egymás kezét és én csak nevettem, potyogtak a könnyeim és azt mondtam, hogy ezt nem hiszem el! Ők is alig akarták elhinni... főleg a karácsonyi "mutatvány" után, amikor majdnem feladták és el akarták halasztani a kezelést, mert nem találták a vénáimat.

A vérvétel után megvizsgáltak, feljegyezték, hogy tünetmentes vagyok. A kezelésre várni kellett, de ez normális: a vérképet előbb meg kell nézni ahhoz, hogy megrendeljék a gyógyszert. Délután fél kettőkor hozták be az infúziómat, addig horgolással ütöttem agyon az időmet (most hugomnak készül egy kendő).

Szerda este elindultam haza az esti vonattal, csütörtökön reggel párom várt a vasútállomáson.

Gyorsan és fájdalom mentesen zajlott minden, hihetetlen! Tényleg jól kezdődik az év :-)

4 megjegyzés:

  1. Szia Regi! Már vártam a bejegyzésedet. Nagyon örülök, hogy jól kezdődik az éved. Van remény, hidd el meg fogsz gyógyulni! üdv. Feri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Feri, köszönöm szépen! Remélem jól vagy!

      Üdv,
      Regina

      Törlés
  2. Ez tényleg jó kezdet, örülök neki, hogy ilyen huszárosan túl vagy a 3.-on! Ölelés neked! Adrienn

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Adrienn!

      Jövő héten irány a negyedik :-) köszönöm...

      Regina

      Törlés