2014. december 27., szombat

"Kék hullám kendő" - Alize fonalból

Szeretném felfedni, hogy min ügyködtem az elmúlt hetekben. Az első, novemberi kiutazás alatt kezdtem el az alábbi kendőt horgolni és karácsony előtt, a második kezelés előestéjén blokkoltam:


A minta: "kék hullám horgolt kendő" a Szeretek horgolni weboldal tulajdonosától. Fonal: Gombolyda fehérvári üzletéből, Alize Díva - batik, végső mérete: 170 x 72 cm (2,5 gombóc fonal), 3-as tűvel készítve. Lassan készült, némi nehezítő körülménnyel.



Tulajdonosa az Anyukám :-)



2 megjegyzés:

  1. Olvaslak, szurkolok.... és egy nagy ölelést küldök neked!

    A kendő elképesztően gyönyörű lett, nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fonalé az érdem, ez önmagában is gyönyörű, a boltban is messziről kiabált, hogy engem vigyél haza magaddal, engem vigyél :-)

      Törlés