2014. december 24., szerda

Második kísérleti kezelés

Vasárnap este útnak indultunk az EN420-as számú Euronight vonattal, remek találmány ez a magamfajtának: viszonylag elszeparáltan utazhatok éjszaka, kicsit ugyan zötyög a vonat, de valamennyire tudunk aludni egy pár füldugó segítségével! 

Hétfőn reggel a tervezett menetrendnek megfelelően megérkeztünk Kölnbe. Mielőtt kocsiba pattantunk volna, bementünk a Dómba, nyitva volt :-) gyújtottunk gyertyát, próbáltam készíteni pár képet, de borzalmasan sötét volt és nálam nem volt ott a normális fotómasinám. Nem baj, az élményt magamba szívtam, a hatalmas ablakokat, formákat, alakokat - az élmény bennem él tovább.

A hétfői vérvételen és orvosi találkozón túl nem sok teendőm volt, az estét kedves kollégánk társaságában töltöttük. A másnapra is azt gondoltam, hogy minden simán fog menni... 

Négy nővér próbált vénát találni rajtam :-) plusz a helyettes doktornő is beállt szúrogatni. Ugye a port még nem működik, vagyis a rajta lévő hematóma miatt még jobbnak látták nem használni. Jogos, mert azt gondolom, hogy ha megszúrták volna, bepisiltem volna a fájdalomtól.

Nos.. 2,5 órán át keresgéltek, szúrtak, fújtak, töröltek, keresgéltek és szúrtak. Azt hiszem, hogy kb. másfél óránál kezdtem kétségbe esni, amikor láttam rajtuk, hogy most már ők sem tudják, mit csináljanak. Mondogatták, hogy úgy néz ki, hogy az összes tudásuk nem elég a vénáimhoz. A helyettes doktornő otthagyott egy tűvel a csuklómban, ami befelé működött, kifelé nem adott vért. Felhívták a doktornőmet... aki egyszercsak megjelent az osztályon, lefújta a karomat fertőtlenítővel, megkérdezte: szúrhat? Mégegyszer fertőtlenített, szúrt és nekiállt vért venni.

Odakinn megállt a levegő. Egymást kérdezgették a nővérek, hogy ezt hogy csinálta? Én meg csak annyit súgtam Sasse doktornőnek: előbb nem tudott volna jönni? Kihagyhattuk volna azt a majdnem három óra stresszt az életemből!

A kezelés ezek után lazán befolyt, mellékhatás nélkül. Este felültünk a bécsi vonatra, ma délben Misi barátunk társaságában elfogyasztottuk a karácsonyi ebédünket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése