2014. december 25., csütörtök

Boldog Karácsonyt!

A 6. limfómás karácsonyunk is bekövetkezett. Egy éve még azt gondoltam, hogy végre meggyógyultam!! Azonban most sem úgy gondolok magamra, mint aki beteg, hanem egy pillanatnyi állapotban vagyok, amiből ki kell jönni. 

A karácsony különösen kedves ünnep számomra, tudom milyen kórházban tölteni ezeket a napokat, nagyra értékelem ha minden kínzástól mentes, egyszerű napok ezek!

Elbűvöl a fa világítása, nézegetem a díszeket. Hugom lila színt használt a díszítéshez, nálunk otthon piros-arany-fehér angyalok csücsülnek az ágakon. A havazás most még nem hiányzik, a közlekedés így egyszerűbb.

Gondolatok kavarognak bennem, a kísérleti kezelés sokat foglalkoztat, a hogyan tovább. De ma másnak van itt az ideje, a megnyugvásnak. Legyen egy gondtalan esténk. Már nem kérdezem, miért én... miért küzdök... elfogadtam. Végigcsinálom.

Szeretném megmutatni a kölni Dómban készített képeket, szeretettel, Karácsonyra:



Egy kis utcarészlet ... hangulatosan:


Boldog, békés ünnepeket kívánok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése