2018. május 11., péntek

Amigurumi tavaszi virághagyma

Hónapok óta szemezgettem egy mintával, de mivel orosz nyelven volt, vonakodtam belefogni az elkészítésébe. Fruzsi adta meg az első löketet hozzá, hogy átküldte az orosz horgolási jelek értelmezését (nagyon szépen köszönöm!), illetve múlt hétvégén párommal néztük át a mintát tüzetesebben. A végeredmény önmagáért beszél:


A minta itt található: Horgolt tavaszi virághagyma

Férjem hasonlóságot vélt felfedezni eközött és Harry Potter filmekben látható mandragóra növény között:

Forrás: Pinterest

Szerintem az én tavaszi hagymám maximum akkor néz ki így, ha mondjuk elég rossz napja lenne :) :)

Sajnos pár napja nem tudok válaszolni a kommentekre, valami miatt a google fiók ezt nem teszi lehetővé. (Zsuzsa, ne haragudj, többször is próbáltam!)

Megint készült egy unikornis ajándékba, csak most szolidabb színekben, fehér alapszín, rószaszín pofi és fülek, tarkabarka pata és sörény:


1 megjegyzés: