2013. június 23., vasárnap

Regi és a Katicák sterilben

2013.06.21 - HAZAJÖTTEM!

4 hét és 2 nap után végre hazaengedtek az orvosok! Ha jól olvastam a zárójelentést, akkor az őssejtek megtapadása a visszaadást követő 10-11. napon történt meg. Addig nálam jelentkezett hasmenés, a száj belsejében nyálkahártya leválás, illetve a szokásos húsundorom kemó után. A nővérek törődésének köszönhetően leszervezték, hogy több levest, krumplipürét kapjak, hogy maradjon is valami kalória a pocakomban. A pirulákat lecserélték infúzióra, ezért azok sem bántották az epémet. Sokat aludtam, hiába volt nálam könyv, dvd - ezek nem érdekeltek a nehezebb szakaszban. 

Persze a családommal sem volt annyi energiám beszélgetni... biztosan nem lehetett könnyű hallani a rövid tőmondataimat!

Kedvenc Bibepöcök készítőm pont azokban a napokban készült el pár új csodálatos figurával, és aki fürgébb alapon lehetett lecsapni rájuk. Szomorúan kommentáltam, hogy nekem nem jut belőle, a folyamatos alvás miatt, pedig a hugomnak van egy szép pillangója tőle (névnapjára leptük meg tavaly). Az én drága, szemfüles párom azonban látta a kommentemet, valahogyan megegyezett Micivel :-) és hazaérve az este vártak rám a Katicák, természetesen ők is sterilben "nyomulnak". 


Akit szeretne megismerkedni SzarvasMici alkotásaival, az alábbi helyen megtalálja! www.szarvasmici.com

Nekem szívmelengető érzést adnak, csak csodálni tudom az ügyességét, kreativitását! Ha feleennyire lennék ügyes horgolásban.... hjajjjjj.... és természetesen készülni fog olyan kép is, amin már jómagam is szerepelni fogok Velük!

Vissza az első itthoni estéhez... jé, itt színek vannak! Felüdülés ám a kórház fehérsége után! Láttam útközben a sárgán pompázó búzamezőket, hihetetlen hogy 4 hét alatt hogy változik a természet :-) de szabadnak lenni, az az igazi. Itthon hatalmas átalakítások, nekem a külön szoba újrafestve, pvc padlózva, mellettem van a fürdő, vécé, ez leválasztva egy harmonika ajtóval. A spejz újragondolva, hugom jóvoltából új polcokkal, minden kitakarítva - tényleg olyan ez, mint a második babakorszak. Nehéz időszak ez az egész családnak, mindenkinek van valami dolga. Én pedig csak pihenjek... úgy csinálnék ezerféle dolgot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése