2013. augusztus 25., vasárnap

Ujjgyakorlatok

Ismert mellékhatása lehet a kezeléseknek az idegek, idegpályák sérülése. Nálam ez kézremegés formájában jelentkezett ilyen-olyan mértékben. A horgolást azonban nem csak ezért kezdtem elsajátítani, hanem magam és mások megajándékozására. Szeretem látni a körülöttem élők mosolyát... ez pedig önző módon jót tesz a lelkemnek, ergo gyógyulok! Néhány egyéb egyszerűbb figura elkészítése is magával ragadott, próbálkozom mindig, mivel bővíthető a DIY (do it yourself) repertoár. Az ötletek olvasgatása, a horgolási minták megértése remekül lefoglalja cikázó agyam kérdéseit is, kevesebb hülyeségen gondolkodom. Csak pozitívan! - mint ahogyan volt indiai főnököm mondaná. Természetesen ezt Ő egy magyar likőrös üveg hasáról tanulta... nekem meg a kemó tanította. 

Végre a fényképezőm lencséje elé került a nagyikockás boleróm (Drops - Muskat fonal):


Tündér-angyalok, amelyek közül a szíves a keresztlányomé, a többi hamarosan utazik Finnországba, ajándékba szintén:



Néhány ajtókoszorú, még gazdátlanok:


Anyukámnak egy edényalátét (ez megszenvedtette az ujjaimat) (Drops - Paris fonal):


Látogató hölgyeknek karkötő (Barka - Gilice fonal):


A karkötők mellé nyaklánc is jár:



Egy sál, szintén nagyikockával (Drops - Muskat fonal):


3 nyári kalapból az egyik nálam maradt (Drops Paris fonal):

Jut eszembe, lassan neki kell kezdeni a karácsonyi meglepetéseknek is!

2 megjegyzés:

  1. Hol szerzel DROPS PARIS FONALAT? Én sehol sem találok

    VálaszTörlés
  2. Ezek is a tavalyi fonalaim voltak és én is nagyon hiányolom, hogy nem lehet kapni itthon belőle!! Gondolkodtam már, hogy kellene szerezni külföldről...

    VálaszTörlés