2013. augusztus 5., hétfő

Komplett metabolikus remisszió

A mai napot feljegyezzük életünkben, mint a JÓ HÍR hozója, az életünk visszaadója!

Múlt héten hétfőn kaptam hívást, hogy volna egy szabad hely másnap ! PET/CT-re, tudunk menni? Naná! Férjem megint levágtázott hozzám, kora délután indultunk Budára a nagy megmérettetésre. Gyomorgörcs, kérdések kavalkádja, mi lesz ha...? És ha mégsem...? Meddig tart még? 

A vizsgálatot a szokásos kedvesség és profizmus kísérte. Nagy kár, hogy nem ilyen helyek létrehozására fordítjuk az ország zsebpénzét! (pfuj, ez politika!) Megkaptam az intravénás sugárzó lötyit, aztán megiszogattam az ánizsos itókát és már mehettem is a "csillagkapuba" (szerintem erre hasonlít ez a CT gyűrű). Innentől kezdve aztán lehet izgulni az eredmény érkezéséig! Megjött már az e-mail? Még mindig semmi? Na és most sem?

Ma délben érkezett meg, nagyon vártuk... összefoglaló vélemény: komplett metabolikus remisszió. Mert ugye maradtak bucik, csak már nem sugároznak, daganatos sejtektől mentesek. Nem is tudom még felfogni...

Már csak egy kérdés maradt: mikor törtek el a bordáim? Ugyanis ezt is említik ... hegesen összeforrt bordák jobb oldalon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése