2014. július 28., hétfő

Szabadságon

Van az úgy, hogy az ember kimenőt kap a kezelések alól... nos, szabadságon vagyok a héten! 

Múlt héten pénteken a vérképem szép eredményt mutatott: normál fehérvérsejt számot és emelkedő trombocitákat, mindenki elégedettségére. A remek hírek kapcsán orvosom elmondta, ha már ilyen szépen kijöttem ebből a kezelésből, akkor adnának még egyet.. egy csökkentett dózist, úgy 75%-os adagot.

Ennek a hírnek ÉN személy szerint annyira nem örültem, mert a JóIstennel csak egyetlen egy MIFAP kezelésre szerződtem le gondolatban és most akkor megint kezdhetem előlről az alkudozást: szeretném a következőt is túlélni.

Azonban az már bíztató, hogy azt látják, nem kell teljes adag, csökkentik az erősségét. Hogy a limfóma nem tombol annyira a szervezetemben, mint 6 héttel ezelőtt. 

Pénteken hazajöttünk saját otthonunkba, a hétvégét kettesben töltöttük. Kis mosogatás, aztán kis pihenés, megtömni a mosógépet, satöbbi, satöbbi. Nem vagyok az igazi: ezt abban látom, hogy néha még szédülök, a kezeim gyengék (mi a fenétől lennének erősek, ha négy hétig semmit sem csináltak?) és amikor feljövök a negyedik emeletre, kapaszkodni kell a korlátban erősen.

Az étkezés annyiban változott, hogy végre ettem nyers gyümölcsöt, zöldséget. Barack, sárgadinnye és görögdinnye - ők kerültek vissza a menübe. Friss paradicsom, paprika. Nagyon hiányolta a szervezetem őket, szinte könyörgött már érte!

Képalkotó vizsgálat a második kezelés után várható, addig "csak" a véremet ellenőrzik. Amennyiben a CT azt mutatja, hogy a MIFAP kezelés hatásos ÉS találnak donort a számomra, megkezdődhet az utolsó felvonás, az idegen donoros transzplantáció.

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi, köszi! Még a héten is szabadságot kaptam, hétfőn voltam ellenőrzésen. A legnagyobb hír, hogy a TARC tumormarkerem, ami 1000 alatt jó (és majdnem 3000 volt februárban) most lement 285-re!!!!

      Remélem, hogy ez a szép eredmény megtartja most már magát :-)

      Törlés
  2. Wow! Nagyon jó! Én a betegséget 4000 felett kezdtem, kemo után 130 körül volt. Ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs más lehetőségem, ügyesnek kell lenni :-)

      Törlés