2015. május 15., péntek

Minden rendben

Minden rendben van velem, a héten voltam kinn kezelésen, számszerint a 12-en. Csak egy másik napon kellett menni, mert az eredetileg tervezett kiutazásra már elfogyott a jegy az éjszakai vonatra!

Repülővel nem azért nem megyek, mert félek magától a repüléstől, hanem mert valahogyan nem vagyok vele kompatibilis. Utálom a biztonsági kapukat, hogy annyi bejárat van és sorban is kell állni egy csomó ideig, mindenhol. A bennem lévő titán kamrás port meg biztosan besípolna az ellenőrzéseknél. Mostanában rosszul viselem az ilyen dolgokat, a megszokottól eltérő történéseket.

Mivel a németek nagyon-nagyon nagy holiday-re mentek csütörtök tájékán, és a dokinénivel előzetes egyeztetés nélküli bátor jegyvásárlásom sem lett jó, ezért próbáltam meg eladni. Végül is az infuziót megkaptam kedden, szerdán már itthon voltam, mindenféle gond nélkül. 

Csak azóta "elhavazódtam" a munkában: jövő héten európai vezetői megbeszélés lesz a gyárban, ahol is harmincvalahány vendéget mozgatunk egyszerre és erre az eseményre készítettem elő még pár dolgot: 175 kollégának pólókat bérelni, a cateringet megszervezni és ilyesmik. Persze ez szigorúan csapatmunka, én vállaltam a legkevesebbet az egészből. A munka dandárját a kolléganőim / kollégáim csinálták. Azonban ettől vagyok lendületben, hogy bejárhatok közéjük!

Nagyon vágyom már egy kis kikapcsolódásra. Terveim szerint meglátogatjuk Brigitta barátnőmet Vicenzában! Vettem is egy Olaszországról szóló útikönyvet, hogy jól kilessem belőle, mit akarok megnézni: Vicenzát, Velencét, Veronát és a Garda tó partját - készen van a listám. Csak bírjam szuflával :-)

Május végén 2 napig megint Kölnben leszek, egy kis fincsi MRI és PET/CT-re vagyok bejegyezve. Őszintén reménykedek az újabb szép és kecsegtető eredményekben!

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Annyira csodállak téged. :-) A hozzáállásod egyszerűen szenzációs.
    Nekem hozzátartozóként nem megy így a pozitív gondolkodás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsuzsa!

      Tudom, hogy őrületes dolog ez annak a félnek is, aki velünk, limfómásokkal kénytelen tartani ezen az úton!

      Nekem sem megy mindig a pozitív gondolkodás, a családban is vannak "lendületvesztések", amikor már mindenkinek elege van ebből az egészből! Nálunk is van, hogyne volna...

      Nekem ma reggel tudod mi a mozgató erőm? Hogy hallgatom a kismadarak csicsergését, kinyitottam az ablakokat a konyhában és a nappaliban ülve püfölöm a gépemet. Várom, hogy párom felébredjen és megreggelizzünk :-)

      Vigyázzatok magatokra!

      Törlés
  2. Neked van igazad. :-) Amúgy a férjed is egy csodálatos embernek tűnik.
    Mi petefészekrákban vagyunk érintettek anyukám révén, de nem olyan régi a küzdelmünk mint a tiéd. De számos hasonló kitérővel sajnos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anyukádnak sok erőt kívánok, nektek pedig kitartást, hogy támogatni tudjátok Őt a küzdelmében! Párom nevében is köszönöm a kedves szavakat :-) átadom neki.

      Törlés